50PUS6703/12

Geachter medeCO'ers,

ik wou aan een Philips TV beginnen met een verstoord beeld, maar toch snel even vragen of dit bij iemand bekend is...
De fout treed niet altijd op en is een combinatie van een wit of zwart lijntje, waar dan het beeld wat eronder zit, omgekeerd bovenaan het beeld komt staan. Ik heb een paar foto's bijgevoegd ter verduidelijking.

Iemand bekend met dit fenomeen?

For Every Existing Problem Exists a Solution, Just Try To Find It...

Zo aan de uitfadende lijn te zien lijkt het op een scherm issue.. Het zijn defect rakende Row drivers of onderlinge sluiting in paneel zelf..Afwachten totdat hij stopt..

grappig, die tv heb ik vandaag nog op een tweedehandssite gezien. Toch hetzelfde toestel met hetzelfde probleem...

Ik kijk al eens rond op de Duitse ebay voor wat Loewe spul. Je komt daar erg vaak Connect ID55en met SL155 chassis tegen die precies hetzelfde probleem krijgen. Bij mij weten Samsung panelen in die jongens. Nog nooit aan gewerkt, maar zeker de 3D panelen van hen zijn erg gevoelig aan die defecte Row drivers.

Overduidelijk een COF probleem, of de aansluiting of de COF zelf. Toestel valt nog onder coulance mits de aankoopbon aanwezig is.