TEC sl 9000

Hallo ik heb een winkelweegschaal die tijdje stil heb gestaan. Werkte prima tot ik hem aan deed. Krijg rare melding op display en doet verders nix. Kan ook niet meer in menu komen.
Iemand ervaring mee? Ik zal foto bijvoegen.
BVD

Werkte prima tot ik hem aan deed.

Zet hem dan maar weer uit :)

Haha humor.

Al eens gekeken of de elcos in de voeding rot zijn? Ziet er als een voedings issue uit.
Misschien zit er ook een reset supervisor op die nu het ding constant reset.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

ik denk ook voeding elco's rot. voedingspanningen zijn dan instabiel waardoor de processor van slag raakt. is het klantdisplay ook van slag?

waar rook was, werkt nu iets niet meer
maartenbakker

Golden Member

Lekkende (of gewoon alleen maar lege) memory backup accu?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 5 september 2021 23:26:53 schreef deKees:
[...]
Zet hem dan maar weer uit :)

???

Ik zal hem indd uit zetten en als ik tijd heb dat ding maar Ff uit elkaar schroeven.

Op 5 september 2021 23:42:55 schreef testman:
ik denk ook voeding elco's rot. voedingspanningen zijn dan instabiel waardoor de processor van slag raakt. is het klantdisplay ook van slag?

Ja zelfde

Uitzetten met schakelaar dan bonfeet ingedrukt houden, en aanzetten. Dan krijg je status clear in het display te zien. Dan uit en meteen weer aan, nu zou het opstarten normaal moeten gaan. Probeer dit eerst, als deze weer opstart kan ik je wel verder helpen

Op 8 september 2021 14:20:01 schreef daltonagf:
Uitzetten met schakelaar dan bonfeet ingedrukt houden, en aanzetten. Dan krijg je status clear in het display te zien. Dan uit en meteen weer aan, nu zou het opstarten normaal moeten gaan. Probeer dit eerst, als deze weer opstart kan ik je wel verder helpen

Ik zal proberen.

Op 8 september 2021 14:20:01 schreef daltonagf:
Uitzetten met schakelaar dan bonfeet ingedrukt houden, en aanzetten. Dan krijg je status clear in het display te zien. Dan uit en meteen weer aan, nu zou het opstarten normaal moeten gaan. Probeer dit eerst, als deze weer opstart kan ik je wel verder helpen

Heb hetzelfde probleem hier.
Status clear krijg ik er wel op.
Wat doe ik nu?
Iemand die me raad kan geven

Na statusclear uit en weer meteen aan zetten, dan zou deze weer gewoon moeten opstarten. Zo niet, dat is het wel wat moeilijker om op te lossen. (Kan ik wel ) Laat het maar weten of het gelukt is

Er moet iets ingevuld worden tussen de haakjes, er verschijnen dan ***** als je dat doet.

Stuur me je nummer in een PM , dan bel ik je,