Deze machine warmt de laatste tijd soms wel en soms niet. Had eerst al 2 relais vervangen en grondig nazicht op brakke laspunten gedaan. Niet opgelost. Na 4 min moet de verwarming aan gaan. Heb al een neonlampje in het front gewerkt ter controle. Raar, maar als het lampje niet ging branden na pakweg 6 min, het toestel uitgezet, even wachten en weer aan en alles was goed. Nu werk het niet of uitzonderlijk meer op deze wijze. Ntc was eerder al nagezien door water in te gieten en de stekker van de weerstand met snoer extern te voeden. Ntc karakteristiek ok. Samen met de 2 ntc draadjes gaan nog 2 andere draadjes dezelfde richting uit. Stekker 4-polig. Ik denk naar een sensor of clixon. Als ik daar de weerstand van meet is dat de ene keer 0 dan eens 11 tot vaak 32 Ohm met natuurlijk spanningsloos toestel. Stout als ik ben , de lus gelegd bij de stekker met een stukje alu folie, en dan werkt alles prima. Mijn vraag is nu, waar vind ik een bestelnummer van dit voor mij onbekend onderdeel. Zou dat graag in huis hebben voor ik die voorwand ga openmaken.