Sander de Waal (KT88) overleden

Sander is onverwacht op 55 jarige leeftijd overleden.

Enorm verdrietig, we wensen zijn naasten enorm veel sterkte toe. Briljante en lieve empatische man. We gaan je missen!

https://afscheid.nabestaandenloket.nl/sander-waal

mel

Golden Member

Ik kende de man niet, maar mijn deelneming.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
rob040

Golden Member

Aka KT88.

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden.

Jinny

Golden Member

Oei, mijn generatie...
Gecondoleerd nabestaanden en de CO ploeg...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
buckfast_beekeeper

Golden Member

Uiteraard weer veel te jong.

Innige deelneming voor de familie, vrienden en kennissen.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.

Droevig nieuws, ik heb zijn bijdragen altijd met veel interesse gelezen. Sterkte voor de nabestaanden.

Shiptronic

Overleden

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden.

fijne vent, ook uren met zijn vrouw zitten kletsen, gezellig stel. Volgens mij zijn ze nu weer bij elkaar. Rust zacht.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
High met Henk

Special Member

Oprechte deelneming.
Heb hem al jaren niet gezien, maar hoopte hem nog eens opnieuw tegen het lijf te lopen .

Helaas zal het niet meer zo zijn..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Evarist

Golden Member

KT88 was een minzaam man, ik heb hem ooit ontmoet op een beurs.
Innige deelneming aan de nabestaanden.

Nihil est verum, quod non probatur primo.
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Ik heb geen van beiden ooit gekend, ben dus niet echt betrokken. Maar deze vond ik echt prachtig:

Volgens mij zijn ze nu weer bij elkaar.

en van harte weze het hen gegund! Hoe schreef het alweer meneer Gibran "Together you were born, and together you shall be for ever more"

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Shiptronic

Overleden

Als je het verhaal erachter zou weten zou je het nog meer waarderen. Zeker de liefde die hij voor zijn vrouw had, ook veel te jong heen gegaan.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
pa3gws

Golden Member

Ook ik kende de man niet, maar mijn deelneming.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Lambiek

Special Member

Gecondoleerd en veel sterkte aan familie en vrienden gewenst.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Tidak Ada

Golden Member

Triest, Sander was naar mijn weten al langer ziek (of speelde er iets anders?). Jeb hem één keer gesproken op de Lichtmis. Hij gaf mij spontaan een restlicht versterker voor mijn buizen verzameling.
Hopelijk stierf hij in vrede zonder ongemakken.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Wat verdrietig. Gecondoleerd.
Hij doet mij terugdenken aan Co zoals dat in de jaren nul was.

Wat een triest verlies!
Gecondoleerd en sterkte aan familie en nabestaanden.
Ook zijn bijdragen aan het forum zullen worden gemist.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
Henk H.

Golden Member

Sander heb ik niet gekend, maar een overlijden is natuurlijk altijd verdrietig.

Gecondoleerd en sterkte aan familie, vrienden en CO team.

Ik vind het altijd verdrietig als ik lees dat een lid van dit forum is overleden, ook al ken ik niemand hier persoonlijk. Ik ken de mensen alleen bij hun forumnaam dus ik ben blij dat die ook vernoemd is door rob040
Ik hoop dat hij op een mooie manier is kunnen heengaan. En dat hij nu gelukkig is bij zijn vrouw. En dat de geliefde op een mooie en fijne manier afscheid hebben kunnen nemen ondanks onverwachte overlijden en dan met troost kan vinden ondanks alle verdriet. Ik hoop dat nabestaanden ook te horen krijgen van dit topic, ik denk dat alle kleine beetjes kunnen bijdrage aan de troost voor hun.
55 jaar is echt wel jong, dat is schrikken als je dat leest.
@mods. Is het misschien een idee om dit topic naar bv algemene electronica te verplaatsen? Ik kijk weinig in lieve moderators, puur toeval dat ik nu even kijk. En ik denk dat veel mensen hier weinig komen. Logisch natuurlijk gezien onderwerp. Dan zijn er meer mensen die het lezen.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Ik kende Sander alleen van zijn bijdragen, maar heb die altijd met veel plezier gelezen. Maar belangrijker is dat het voor zijn naasten veel te vroeg was. Mijn deelneming.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Hewlett

Honourable Member

Weer een persoon veel te vroeg. Mijn oprechte deelneming.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
EricP

mét CE

Ooit, heel lang geleden, heeft Sander me wel eens geholpen aan een 'moeilijke' diode. Zelfs de porto hoefde ik niet te betalen.
Rust zacht, oude buis...

Dit is inderdaad jammer om te horen. Mijn deelneming.
Ik vroeg mij al af waarom hij al zolang niet meer actief was op het forum.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Dok

Golden Member

Het doet toch pijn om zoiets te moeten lezen.
Sterkte aan de nabestaanden.

Wie niet horen wil moet TV kijken.
Hugo Welther

Moderator

Gecondoleeed. Sterkte voor de nabestaanden.
Het waren altijd goede discussies over buizen audio bij hem thuis en op beurzen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.