Sander de Waal (KT88) overleden

EgbertG

Golden Member

Wat erg..... gecondoleerd.

Doet ook pijn te lezen dat hij het niet makkelijk heeft gehad.
Goede mensen als hij verdienen zoveel beter!

Ik heb de beste man niet persoonlijk gekend, gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.

Wat ontzettend triest. Kende Sander niet persoonlijk maar heb vaak met hem gespard over diverse audio gerelateerde zaken. Was altijd een prettig contact! Ik wens de nabestaande veel sterkte en kracht toe!

Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!
bprosman

Golden Member

Laatste keer dat ik hem zag was jaren geleden op de "Prutberg".
Sterkte aan de nabestaanden.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ik kende hem alleen van de topics, gecondoleerd en sterkte aan de verdere familie.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
GJ_

Moderator

Sterke aan de nabestaanden en al zijn kennissen.

Thevel

Golden Member

Gecondoleeed.
Sterkte voor de nabestaanden.

Tidak Ada

Golden Member

Voor zover Sander nog nabestaanden had, wens ik hen alle sterkte!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
This is the world we know best, the world of madness
Lucky Luke

Golden Member

Ik ken KT88 ook alleen als forumnaam, en vooral uit topics in de tijd dat ik nèt als jonge onbezonnen scholier op CO begon. (Hij heeft me mede opgevoed hoe me netjes te gedragen op het forum, en een versterker oid te repareren.)

Maar het is (ook dan) gewoon heel vreemd / raar / naar dat iemand er echt niet meer is. Dus ik wil iedereen en vooral wie hem persoonlijk gekend heeft, veel sterkte wensen.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Henry S.

Moderator

Rust zacht oude buis.

Ik las het net op z'n FB pagina, schrik er van. Hij heeft me lang geleden besmet met het buizenvirus.

Op 30 september 2021 21:19:43 schreef Tidak Ada:
Triest, Sander was naar mijn weten al langer ziek

Idd en met ups en downs zolang ik hem ken, hij was tot zijn overlijden ook weer aan het revalideren. Hij is meer dan 10 jaar lang chronisch ziek geweest met meer dan 25 operaties... Dat wens je niemand toe.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Jammer dat hij toch zo heeft moeten lijden met al die operaties. 't Was een goeie vent....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Wat een triest nieuws, erg jammer.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden.

Een zeer gewaardeerd en behulpzaam forumlid is heengegaan.

RIP

Er ist wieder da...

Ik twijfel of ik hem ken. Ik heb er een beeld bij, maar ik kan er zomaar naast zitten.
Maar omdat er op beursen als de lichtmis een 15 tal actieve CO leden elkaar daar wel eens ontmoeten, is de kans er zeker wel dat ik hem daar wel eens heb gesproken. Vandaar het beeld.

Erg jong... Naar om te horen.
Sterkte voor de nabestaanden...

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Oprechte deelneming namens Jan & Patrick

pamwikkeling

Special Member

Lees het nu pas. maar oprechte deelneming aan ieder die dit leest en hem heeft gekend.Robert