[Jura Impressa C65] Display deels uitgevallen

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de reparatie van een Jura Impressa C65. Het display is deels uitgevallen. De machine functioneert verder prima.

Heeft iemand tips?

Zie foto's.

Alvast bedankt!

Gr.

Rob

Arco

Special Member

Is dat een custom led display, of zit er iets als een HCMS-2971 achter die print?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Bedoel je foto 4? Dat is de voorkant van het display. Foto 5 is de achterkant van het display. Het display is verbonden met de print met de witte flat cable op foto 3.

Arco

Special Member

Custom display dus.
Ik zou naar de ffc kabel kijken, en eventueel de transistoren (daarmee houdt 't wel een beetje op wat je kunt doen...)

Qua opbouw lijkt het een HP display, wellicht kun je een HCMS2971 op een printje als vervanger gebruiken...

https://res.cloudinary.com/rsc/image/upload/b_rgb:FFFFFF,c_pad,dpr_1.0,f_auto,q_auto,w_700/c_pad,w_700/R497032-01

[Bericht gewijzigd door Arco op zondag 10 oktober 2021 14:22:16 (47%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

een van de chips onder de kitlaag heeft het begeven.. Word nieuwe display unit..

Display is helaas nergens te krijgen. Ik ga het idee van Arco bekijken en anders maak ik er onderdelen van...

Jura contacten, heeft het wel...