LTC 4449 dringend gezocht

Iemand die een LTC 4449 beschikbaar heeft? Dringend gezocht ivm afstudeerproject.

Als ik er verstand van had dan had ik het zelf wel gedaan.
Als ik er verstand van had dan had ik het zelf wel gedaan.

Iemand? Teab. Vandaag op te halen NL of BE.

Als ik er verstand van had dan had ik het zelf wel gedaan.
vergeten

Golden Member

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Vergeten heeft gelijk.
Mouser heeft ze, vanwege het formaat misschien een breakout printje gebruiken.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Als je googled op LTC4449 (zonder spatie) dan vind je diverse aanbieders. Maar vandaag in huis hebben gaat moeilijk worden.

Op 12 oktober 2021 21:01:50 schreef MAH:
Vergeten heeft gelijk.
Mouser heeft ze, vanwege het formaat misschien een breakout printje gebruiken.

Nu heeft Mouser ze niet op voorraad (meer). Ik zie ze eigenlijk zo nergens op voorraad.

In deze vreemde tijden kunnen elektronici zich beter maar tijdelijk met firmware upgrades gaan bezighouden. Of een sabbatical nemen totdat er weer voorraden zijn.

Lastig verhaal als je deze week je afstudeerproject moet inleveren.
Bedankt iig voor het meedenken.

Als ik er verstand van had dan had ik het zelf wel gedaan.
EricP

mét CE

Dan heeft het afstudeer project in elk geval een leermoment: als je te laat begint, dan ga je op je muil. En nog eentje: je mag kiezen, 2 van de 3: goed, goedkoop, snel.

ALS het zo belangrijk is... vind iets waar zo'n ding in zit, koop dat en sloop 'm eruit.

Verder geloof ik nooit dat zo'n ding ZO vreselijk spannend is dat er niet een neefje is wat het ook doet. Is dat wellicht een optie?

Ik kan je er helaas niet aan helpen. Toch sterkte.

Anoniem

Volgende leverancier in Nederland heeft er blijkbaar nog 30 in stock.

https://huijzer.com/product/ltc-4449edbc-pbf-ltc

Probleem is dat ze enkel aan bedrijven leveren dus u zal hier een oplossing voor moeten hebben/vinden (vriendelijk vragen doet soms al veel heb ik gemerkt).

Ik ken ze trouwens niet/heb er nooit mee te maken gehad.

Veel succes in elk geval.

Hoi, zie mijn email, ik vind er alleen in het buitenland.

Ik zou zeker Huijzer proberen.

Als je echt in de problemen komt omdat ze alleen aan bedrijven leveren kan ik (zelfstandige) wel helpen. Of een ander hier.