Smeg Oven wordt niet meer warm

4. De rode beginnende verkleuring. Ook een onderhoudje nodig.

Tot dusver 1-4 zijn niet je probleem maar moet wel aangepakt worden

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

5. De bovenverwarming en gril
A. Bovenverwarming: trek de bruine los en meet (stroom uit!!!!) Daar waar de bruine opzat en aan de rechtse ernaast, de witte (grijs?)
B. Grill: Bruine eraan en zwarte eraf. Meet daar waar de zwarte aan zat en aan de witte
6. En 7. De 2 warme luchtelementen. Trek weer 1 draad er af en meet tussen de 2 pennen. Daar waar je de draad af trok en die er naast. Bv: rood/wit er af en tss weerstandpen en dubbele blauw/wit meten.
8. Onderverwarming. Zelfde liedje. 1 draad er ad en meten.

Ik verwacht waarden tss 20 en 100 ohm.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Dankt voor deze gedetailleerde en nuttige info! Hier word ik blij van! ;) Ik heb alles doorgemeten zoals je aangaf en inderdaad bij het element waarvan ik dacht dat stuk was wordt er geen weerstand weergegeven. Bij alle andere wel. Ga dus een nieuw element bestellen. Zag op de site van Beekman die eerder in dit draadje wordt genoemd dat er ook een soort eigen merk/merkloos element te koop is. Het originele Smeg element kost € 60 en die merkloze € 20. Kan ik zonder problemen die goedkopere kopen of is het verstandiger om voor die van Smeg te gaan? En hoe heet het onderdeel 1 wat dringend vervangen moet worden? Kan ik ook daar gelijk naar op zoek zodat die ook vervangen wordt. Nogmaals dank voor al je hulp Eric! Groet, Floris

Kabelschoen

Deze zijn uitstekende

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

oh, dacht dat dat ding tussen de kabelschoenen vervangen moest worden :) kabelschoenen vervangen kan ik nog managen ;) Thanks