brainstormen

Ik ben een witgoedmonteur die af te toe behoefte hebt om, niet via dit forum, maar gewoon via een persoonlijk contact, ervaringen/ problemen/ etc uit te wisselen. Doel is om kennis te verrijken...leren van elkaar.
Zijn er meer die dat zouden willen?

Dit forum dient ervoor om je ervaringen uit te wisselen, anderen hebben er dan ook iets aan.

Sine

Moderator

Precies, Ik zou niet weten waarom je dat buiten het forum zou willen doen, behalve misschien om de geheimen(?) van het vak te bewaren?

Geen antwoord op je vraag, maar: brainstormen is iets anders dan "bij elkaar bier drinken en ervaringen uitwisselen". Het is maar dat je het weet :-)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Op 22 oktober 2021 22:41:19 schreef Enterprise100
Zijn er meer die dat zouden willen?

Je beschrijft een behoefte die ik wel herken ja.

[Bericht gewijzigd door M-i-c-h-e-l op zaterdag 23 oktober 2021 11:03:03 (36%)

maartenbakker

Golden Member

Ik denk dat het forum daar heel geschikt voor is, hoewel soms even kletsen ook leuk is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 23 oktober 2021 09:43:09 schreef flipflop:
Geen antwoord op je vraag, maar: brainstormen is iets anders dan "bij elkaar bier drinken en ervaringen uitwisselen". Het is maar dat je het weet :-)

Ik voel toch wel de behoefte om dat brainstormen MET bier te doen, al of niet met forumleden :-)

reading can seriously damage your ignorance

Sterker nog: ik denk dat brainstormen beter gaat met alcohol (ik trek het maar wat breder, hehe).

Verder lijkt mij een forum ook exact wat de TS zoekt, maar ieder z'n ding.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 23 oktober 2021 09:25:59 schreef Sine:
behalve misschien om de geheimen(?) van het vak te bewaren?