Maten weerstanden

benleentje

Golden Member

Voor grotere aankopen moet je dan ook altijd even verder kijken er zal nooit 1 winkel zijn die met alles goedkoop is.

@5 jaar geleden begon een vriend van me in auto radio's hij was met Sony auto radio's veruit de goedkoopste in heel Nederland, maar hij had ook niets anders een exclusief contract wat hem wel rijk gemaakt heeft.

Dus het ligt maar net aan de afspraken die ze hebben in welke hoek ze het goedkoopste kunnen zijn en heeft dan vaak als nadeel dat ze in een andere hoek wat duurder zijn. En dat zal voor die winkel weinig uitmaken want waar ze duurder zijn zit dan ook minder omzet.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

TME, dat moet ik onthouden. Even op die website gesnuffeld. Bij kleine aantallen zijn ze duurder dan Reichelt, maar vanaf 10 stuks keldert de prijs ineens een heel stuk.
Bij een volgende bestelling toch eens een vergelijking maken.

Kruimel

Golden Member

Kan ik aanraden, ze hebben een heel interessant productaanbod vooral in de goedkopere kant van het spectrum. Ze hebben als het ware een goede selectie van de goedkope waar in het assortiment. Zo kocht ik een stekkerblok van Jonex (~€5), een behuizing van Kradex (<€3) en 10 multiturns van SR Passives (€3,50 p/s), en ze vielen geen van alle tegen.