Hallo Henk,
bedankt alvast voor het reageren op mijn post.
Als ik het goed begrijp is de uitgang van de door jouw getekende combiner, niet de twee bovenste of de twee onderste aansluitingen, maar de middelste rechts is de uitgang.
Alle overige zijn de ingangen,als ik het juist heb.
Wat betreft die combiner dat is niet voor de VHF maar voor de HF, het is een heel ander project, namelijk de korte golf tussen 4 en 26MHz.
Wat ik zou kunnen doen is onderstaande vier poort combiner kunnen kopen:

https://www.communication-concepts.com/psc-4h/
Echt goedkoop is dat niet en zelf maken lijkt mij een goede optie.
Ook op E-bay worden zulke combiners regelmatig aangeboden, maar zelf maken is veel goedkoper denk ik.
Hoewel ik daar wel speciale materialen zoals coaxkabel van 25 ohm en ferrietkernen voor zal moeten kopen en dat maakt het weer duurder om zoiets te fabriceren.
De bedoeling is om vier eindtrappen van 300 Watt per stuk te combineren tot één uitgang.
Mijn eerste idee was om alle uitgangen met elkaar in serie te verbinden.
Dan is het geen 50 ohm meer voor de uitgang, maar dat kan ik dan weer omlaag transformeren naar 50 ohm.
Dat lijkt mij naderhand toch geen goed idee, beter is het op een bestaande manier te doen, eventueel met een Wilkinson 2 poort of 4 poort power combiner.
Overigens heb ik via de e-mail heel veel documentatie ontvangen over de Guanella breedband balun, maar ook over power combiners.
Ite hartelijk dank daarvoor.