Vaatwasser bauknecht doet ‘t niet

Op 28 november 2021 22:50:20 schreef juf:
Ik hoor dat wel genoeg water naar binnen stromen en ook afgevoerd worden.

Zeer vage vaststelling. Iets nauwkeuriger met de voorgestelde aandachtpunten graag.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Dat klopt, de ingenomen water wordt direct afgevoerd .

Als in:
hij pompt en laat in tegelijk of
Hij pompt. Stopt met pompen. Laat water in. Stopt met water inlaten. Pompt dan weeraf.

Nauwkeurigheid graag.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Denk nog een kabelbreuk, in een van de witte draden..ook al eerder meegemaakt.. Anders drukschakelaar verwijderen, uit elkaar halen en reinigen.. Vaak hoop vet achter.

Hij pompt. Stopt met pompen. Laat water in. Stopt met water inlaten, hij gaat met programma ongeveer 1 min verder dan verschijnt FA op display daarna Pompt hij alle water weeraf, dan stopt hij .

"gaat met programma verder".... Bedoelt? Tijd telt af? Hoort zoemend geluid op de achtergrond maar er gebeurt niets? Motor draait gewoon en wast af?

Welke waterindicator? Staat ervan? Foto's?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Ik heb alle draden na gekeken, was inderdaad een draad breuk, 1witte en 1grijze, ik heb ze ze hersteld, de vaatwasser getest en hij doet ‘t weer goed, de schakelaar blijft ook soms hangen maar ik heb nieuwe besteld, ik wil iedereen bedanken voor alle tips.

Hee nog ff een vraag: meestal komt dit door gebroken kabel geleider en heb je die vervangen?? En daarnaast heb je de las er verder uitgeknipt en de las dus niet op scharnierpunt?? Anders weinig sucses en zo weer stuk...

Nee, ik heb de las ver van de scharnierpunt uitgeknipt en gelast.

Dat is OK en kabel geleider vervangen??