Op 1 december 2021 22:45:41 schreef robt797:
oh je bedoeld die
die heb ik genergeerd omdat
het vragen zijn die je aan een beginner steld
maar omdat ik sarcasties ben en geen zin heb om naar de auto te lopen
hier heb je de resultaten uit me hoofd
85-86 spoel (DUH)
85-87a niks
85-30 niks
86-87A niks
86-30 kortsluiting
87a-30 for the love of bob dat is een kortsluiting omdat het een verbreek contact is
wow daar hadden we niks aan
maar nu even wat extra voor de lol
aangesloten zoals op schema pagina 1
85-12V geen sleutel - geen verbinding
85-12V wel sleutel - verbinding
86-12V geen sleutel - niks
86-12V wel sleutel - spoel weerstand
85-87a spoel+magneto
85-30 spoel
86-87A magneto
86-30 geen weerstand
87a-30 geen weerstand
ben je nu blij
Tja je weigert metingen te doen , alles zit goed maar het werkt niet. en doet dan aannames.
Hier weer 1:
Op 2 december 2021 16:20:41 schreef robt797:
[afbeelding]
dit is een generaal schema van een dynastart
en blijkbaar bijna hetzelfde als in mijn auto
Bijna hetzelfde, daar kunnen we dus niks mee.
Dat is niet om vervelend te doen, maar om je te helpen het op te lossen.
Met aannames kunnen we niks, en een oud gezegde:
assumption is the mother off al fuck-up's
12V moet --> naar het relais, 5V komt vanaf je regelaar naar het contactslot ik zou eens een diode proberen in de leiding van regelaar naar contactslot.
[edit] Je moet in ieder geval de +15 aansluiting hebben.
[EDIT 2] Zoiets:
[edit3] 85/86 aangepast