Siemens Logo - rolluiken - LWE interface

Dit topic is gesloten

Hallo

Onze rolluiken worden aangestuurd met Siemens Logo 0BA8. De programmatie van de drukknopen zit zo in elkaar dat ik maar 1 drukknop per rolluik nodig heb (op - stop - neer - stop cyclus).

Nu had ik graag deze sturen kunnen gebruiken via de web interface van Siemens logo. Enkel geraak ik er niet aan uit hoe ik de koppeling moet maken naar mijn ingangen van de logo.

In bijlage kunnen jullie zien hoe ik mijn rolluiken heb aangestuurd in de diagram editor.

Ik wil er ergens in slagen om een togglefunctie op mijn scherm te maken per rolluik (op - stop - neer - stop). Vermoedelijk dus via de netwerkblokken NI en NQ. Allen is de vraag hoe? :P

Iemand een idee om mij verder op weg te helpen?

bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Dag Bprosman

Dank u wel voor je snelle reactie. Ik probeer dit aan de hand van een digital switch button met als blocktype I en blocknumber I1 (ingang 1) maar bij het aanklikken in de webserver gebeurt er echter niets... Daarom dat ik vermoed dat ik ergens iets mis in mijn programmatie.

ik ben in de war ik wil er ook een wekelijk timer op de oefening zetten maar ik zie niet hoe ik dit zou kunnen doen

GJ_

Moderator

Jan, dit is een oud topic van een ander. Graag een eigen topic starten, met je eigen probleem.
De startpost mag wel wat helderder dan de post die je hier geplaatst hebt want daar is geen touw aan vast te knopen.

Dit topic is gesloten