Dag allen, dit is mijn eerste bericht hier. Ik hoop dat ik me door deze vraag hier te stellen aan alle regels houd!
Mijn vraag is als volgt. Ik heb recent een G-MARK G210V gekocht (Chinees spul). Dit is een RF microfoon receiver met twee microfoons. Als output heeft hij een gebalanceerde XLR aansluiting en een mono 6,35 mm jack aansluiting.
Ik had gehoopt beide kanalen los aan te kunnen sluiten, maar helaas blijkt dit niet zo te zijn. Ik dacht dat de 3-pins XLR uitkomst zou bieden maar dit blijkt ook gewoon mono te zijn.
Ik zou wel graag beide microfoonsignalen los ontvangen, idealiter heb ik in de uiteindelijke situatie twee female 3,5 mm mono aansluitingen in de behuizing.
Ik vermoed dat er op de PCB al ergens de juiste signalen af te tappen zijn. Er zit namelijk in de behuizing een uitsparing voor een tweede XLR connector. Ook zitten er op de PCB een aantal ongebruikte gaatjes naast de connector die naar de audio output gaat.
Dit zijn de connectors die naar het "daughterboard" gaat achterin de behuizing (met 12V jack en audio-aansluitingen).
Dit is het daughterboard
En dit is de uitsparing voor een tweede XLR connector.
Ik hoop dat iemand met meer ervaring mij een tip kan geven over waar ik het beste kan zoeken!