Shiptronic overleden

Tidak Ada

Golden Member

Dit was zijn laatste post: donderdag 20 januari 2022 23:11:17

Doet pijn....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Hensz

Golden Member

Dit doet idd pijn, net nog een berichtje geplaatst in het topic waar zijn laatste schrijven ook in staat. Dan lees ik in de lijst dat ie overleden is. Huh? Zo plotseling? Echt schrikken!
We zullen hem zeker missen!

Ship: Goede reis, tot later!

Ik doe graag mee met een bloemetje of andere attentie.

Don't Panic!
bprosman

Golden Member

Ik doe mee met een bloemetje of zo.

Uiteraard ik ook.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
maartenbakker

Golden Member

Dat is schrikken... Mijn condoleances en medeleven gaan uit naar zijn familie en ieder die hem kende. Ik heb hem in Deurne en mogelijk ook in Rosmalen wel eens gesproken. Ik doe ook graag mee met een krans of dergelijke.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
mel

Golden Member

Mijn deelneming aan de familie en bekenden.Zoiets komt altijd onverwacht...

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
EricP

mét CE

chuckie

Honourable Member

Gisterenavond ben ik door High met Henk op de hoogte gebracht, die klap kwam hard aan.
Een zeer gewaardeerd beursteamlid is ons hiermee ontvallen.
Iemand die altijd klaar stond voor een ander.

Rust zacht Ship, we zullen je missen...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik ken hem van zijn nette bijdragen op dit forum.
Condoleances aan de nabestaanden en veel sterkte.

Dat kump er noe van....
eSe

Honourable Member

Ik ken Shiptronic niet persoonlijk, enkel van zijn bijdragen hier. Mijn medeleven met de nabestaanden.

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..
EgbertG

Golden Member

Hier schrik ik ook van!

Had vele leuke gesprekken met hem - vaak over beetje auto gerelateerde onderwerpen -
en we zouden nog eens afspreken om metingen te doen
aan een auto.

Had het idee dat het een relatief jonge man was.....

Ik wens ook een ieder die hem zal missen sterkte!

Ook mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden, dat was toch even schrikken van dit bericht.

LDmicro user.

Droevig nieuws mijn medeleven aan vrienden en familie.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl

Ja, echt heel erg.....
Condoleances voor de nabestaanden!

Hierbij nog een foto zoals hij graag herinnerd zal worden. Goed gehumeurd en zoals altijd in het zwart gekleed (en met de kinderen van High met Henk)

Vanuit het beursteam zijn wij ook allemaal erg geschrokken van dit bericht!
Aangezien wij toegang hebben tot wat meer informatie is het voor ons makkelijker om een bloemstuk te regelen. De familie stelt op dit moment extra aandacht niet op prijs en hebben tijd nodig om alles te verwerken.

We hebben besloten hiervoor donaties te verzamelen zodat iedereen een bijdrage kan doen voor de familie en nabestaanden.
Het voorstel is om dit, of een vergelijkbaar boeket via een plaatselijke bloemist, te kopen. https://www.boeketcadeau.nl/rouwboeket-witte-rouwbloemen-bezorgen van 37.95 met linten (a 17.50) met passende tekst en bezorging (a 7.95). Het totaal komt op 37.95 + 17.50 + 7.95 = €63.40

Wanneer je hieraan wil bijdragen verzoeken we je om een bedrag van ca 3 euro over te maken via een tikkie, onderaan dit bericht. Iedereen is vrij om een bedrag in te vullen. Wanneer het gedoneerde bedrag hoger is dan de kosten, zal dit gedoneerd worden aan de familie als bijdrage in de kosten. De collecte zal gestopt worden op woensdag 26 januari, zodat alles tijdig rond te maken is.
Ik zal hier een eindbedrag bekend maken en een foto van het bloemstuk plaatsen, verder geen persoonlijke vermeldingen van donaties per persoon of iets dergelijks. Je hoeft hier niet te melden dat je iets hebt gegeven en ook niet hoeveel, laten we het een beetje discreet houden.

Voor alle Belgen (en inwoners van andere landen) die willen meedoen: stuur even een mailtje naar het adres in mijn profiel, dan stuur ik je mijn gegevens.

Tikkie link

Gestopt

De bloemen zijn aangekomen (helaas geen foto), namens de familie bedankt voor de steun en bloemen. Er is nog een bedrag van 180 over, dit zal ik naar de familie overmaken.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
EgbertG

Golden Member

Sympathieke uitstraling ....

Frederick E. Terman

Honourable Member

Het kan zomaar gebeurd zijn.
Ik last de posts altijd graag.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Sterkte voor de nabestaanden en condoleances van mij.

GMT+1
Hubie

Special Member

Dat is wel even schrikken,ik kende hem niet persoonlijk maar alleen van zijn zinvolle bijdragen hier op CO.Veel sterkte toegewenst voor zijn familie en vrienden.

buckfast_beekeeper

Golden Member

Spijtig genoeg kan een 'tikkie' niet vanuit België. Paypal?

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Willie W

Golden Member

Sterkte voor familie en nabestaanden.

Ik dacht dat Tikkie alleen via mobiel werkte en daar doe ik niets mee. Maar via de link gaat het automatisch via iDeal. Dus alvast een donatie gedaan.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Sterkte voor familie en nabestaanden.

Op 23 januari 2022 22:15:34 schreef buckfast_beekeeper:
Spijtig genoeg kan een 'tikkie' niet vanuit België. Paypal?

Excuses, dat wist ik niet! Er stond juist bij dat het in NL, BE en DE mogelijk was. Heb je de link geprobeerd?
Ik heb je een email gestuurd.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Wat erg zeg! En zo jong nog!
Heel veel sterkte aan zijn familie gewenst!

Wat een naar bericht, zoals vele forum leden kon ik hem niet persoonlijk maar heb ik zijn naam over de jaren voorbij zien komen.
Heel veel sterkte gewenst voor de familie.
P.s. helaas kan ik vanuit het buitenland niet bijdragen voor de krans, Tikkie accepteerd alleen Nederlandse banken.

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II