AEG T5127AC storing

Hi,

hier een nieuw lid met een probleem. ik had gezocht op het forum maar kon nog niks vinden.

ik heb een droger; AEG T5127AC met PNC 916 097 229 01

het begon bij de deurgreep, daar was iets afgebroken en dat die een melding gaf. het afkoelen lampje en oranje lampje met piepjes (zie bijlage)

zelf heb ik de deurgreep vervangen, filters schoongemaakt (2 stuks) en heb de machine gereset (van stroom 1 min wachten)

niks hielp en blijft de melding in bijlage houden.

wat kan dit zijn en wat kan ik nog doen evt met bestellen van onderdelen?

groet Marcel

Kan het helaas niet afspelen, codec ontbreekt?? kan je de foutcode hier mailen??

hi

jammer dat het niet werkt.

het afkoelen lampje brand en er knippert daaronder een oranje lampje. heb een bijlage van de lampjes toegevoegd. Die van droger en afkoelen branden en zijn rood en die onder anti keuken knippert oranje. met daarbij piepjes.

is het zo iets duidelijker? het is niet een actie foto van de storing. die had ik niet

groet Marcel

Hoeveel keer knippert oranje lampje? Er is een onderbreking in knipperen/piepen. piept bijv droger 3x piepen, pause, 3x piepen is het Famieliegroep F30.. meest storings gevoelige deel is de electronica die de relais opnieuw vastgesoldeerd moeten worden, is een zwak punt.

ja, het afkoelen lampje en de onderste knipperen en het zijn 3 piepjes even pauze en dan weer 3 piepjes.

is dat de storing die je beschrijft? of is het mogelijk iets anders?

is dit moeilijk te repareren? is er een filmpje op youtube hierover?

groet Marcel

print rechtsboven in er uit halen en de relais contacten in ieder geval doorsolderen. Error 3x is iets met vochtmeting?? wat doet de droger als je tijdprogramma kiest voor 30-40 min??

sorry voor de late reactie. de droger op 30 en 40 min doet het al blijft het koud.

en als die klaar is zijn er weer de knipperende lichten en de 3 piepjes even stil en weer 3 piepjes.

relais contacten op print rechts boven in al doorgesoldeerd??

nog niet. zodra ik dat doe of heb gedaan dan meld ik me hier. tot zover bedankt!

nog niet. zodra ik dat doe of heb gedaan dan meld ik me hier. tot zover bedankt!