ik zoek iemand om firmware van STM32F107RCT6 aan te passen

Dit topic is gesloten

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen om een firmware (waarvan ik de C(++) sourcecode heb) aan te passen van een STM32F107RCT6 chip.

Deze chip wordt gebruikt in een MP3-player schakeling.

Het is zo dat er enkele functies in deze firmware zouden moeten "gedisabled" worden ...

Zelf ben ik geen coder, daarom op zoek naar iemand die mij (eventueel tegen een kleine vergoeding) hier kan bij helpen.

Nogmaals, het is om sommige functies uit te schakelen, dus het gaat eerder om het schrappen van code dan er nieuwe te moeten schrijven ...

Ik heb een tekst waarin uitgelegd wordt wat er precies moet gebeuren en hoe het precies werkt, maar ik wil dit hier niet allemaal posten (wegens TL;DR).

Ik wil hier nu gewoon een oproep doen naar code-wizzards die mij hier denken te kunnen bij helpen, meer en verdere uitleg volgt dan later wel ...

Dank bij voorbaat !

Pascal

Beste Pascalspits,

Ik wil je wel helpen echter is je email adres niet openbaar. Je kunt mij eventueel wel een mailtje sturen.

Iets eruit slopen zijn wij wel handig in. Plaats maar de code in een zip-file-tje

email in mijn profiel

[Bericht gewijzigd door pascalspits op dinsdag 8 februari 2022 19:41:56 (55%)

Je moet je emailadres hier weghalen en in je profiel zetten.
In je profiel is je emailadres een plaatje en dat kunnen spamrobots niet vinden.

Dit is nu nog steeds niet opgelost ... iemand die mij kan helpen ?

Sine

Moderator

Beste pascal, we willen je best met vanalles helpen, maar als je iemand zoekt die het voor je doet is daar de sectie vraag en aanbod voor:

http://www.circuitsonline.net/aanbod/

Dit topic is gesloten