Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt in de berekening van de spanning over R81 en R82. Dat had 0,141V moeten zijn, dus de gemeten (onbelaste) waarden zijn logisch.
Het feit dat de balanstrap zo "scheef" staat is wel een probleem, die zou vrij aardig in balans moeten zijn. Als er 0,2V staat, is het dan 0,20V, of kan het dan ook 0,16 of 0,24V zijn? Beetje scheef mag overigens wel, het hoeft op dit punt natuurlijk nog niet 100% lineair te zijn.
Het lijkt er voornamelijk op dat er in rust erg veel stroom uit de stroomspiegel lekt, want door R80 lijkt redelijk consequent 7,5mA te lopen, maar de stroom door R81 en R82 lijkt af te nemen met een last, wat heel raar is. Waar komt die stroom door R80 dan vandaan?
Je kunt eens kijken of je kleine shuntweerstanden in serie met D11, D12 en voor de basissen van Q31 en Q32 kunt plaatsen. Iets van 10Ω zou moeten voldoen om te kunnen zien of er stroom loopt en hoeveel.
Gek hier is dat de stroomspiegel een duidelijk verschil tussen beide kanalen laat zien, maar dat het resultaat hetzelfde is...
PS Check ook D15 en D20 even en de voedingsspanning voor de stroomspiegel onder last. Als daar wat mis is zou dat een verklaring zijn voor relatief veel problemen.
PS2 Ik vermoed dat één van de halfgeleiders misschien een tik heeft gehad, het lijkt er op dat sommige BF42x'jes al vrij veel vermogen voor hun kiezen krijgen zonder enige problemen, dus misschien 'lekt' er eentje ergens of heeft die een lage versterkingsfactor. Ze zijn goedkoop genoeg om een paar op voorraad te hebben, net als een koppel MJE15032/3. Het lijkt er op dat geen van de gebruikte transistoren heel bijzonder is.