Hergebruik

Deze vd week opgegraven, had sluiting.
Komtbij de collecte items.

Dat blikje is aardig gaan roesten nadat het anti-roestmiddel er uit is :+
Wel geniaal gevonden als lasmof :P

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op zich een plan als je het als mal gebruikt voor een uithardend goedje wat je als isolatie/bescherming gebruikt. Dan de "mal" verwijderen is a) lastig, b) niet nodig.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
EricP

mét CE

Dat gaat natuurlijk nooit fietsen. Als je normaal iets met een mof hebt, dan heb je een stuk wat het 'mechanisch' oplost en een stuk wat het 'water technisch' oplost. Dat krijg je nooit in hetzelfde goedje verenigd. Het eerste moet vooral mechanisch stabiel zijn en dat impliceert 'hard'. Het 2de moet dat juist niet zijn om wat krimp en uitzetting op te kunnen vangen. Dat moet eerder 'taai' zijn.
Wel creatief. Niet effectief.

[offtopic]Ooit staat er een buurman aan de deur met de vraag of ik wat isolatietape voor hem heb. Ik gebruik dat spul zelden, dus eh... vast wel ergens, maar wat is je probleem en wellicht heb ik wat anders voor je.
Afijn, mooie scherpe schep om een gaatje te graven voor een boompje en daar kwamen ze een groene kabel tegen.
Hij had het al wel weer met een paar F-connectors aan elkaar geklust en dacht het met 2 laagjes isolatie tape weer onder de grond te kunnen stoppen.

mel

Golden Member

Je staat versteld hoeveel mensen zoiets doen. O-) . Maar gewoon een gietmof doet wonderen..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..