Bestellingen Aliexpress, waarom duurt het momenteel zo lang?

Hier lijken de problemen inmiddels opgelost.
Een bestelling van 28 april werd op 14 mei bezorgd (goedkoopste verzendmethode: combined delivery).

fatbeard

Honourable Member

... dan hebben de chinezen zeker het stokje doorgegeven aan Canada: 8 april besteld, maar vanaf 21 april staat de status op "International item being forwarded to destination country" en PostNL weet -zoals gebruikelijk- nergens van ...

Misschien is het onderweg per kajak of waterfiets :+

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Op 18 mei 2022 06:50:21 schreef henkg:
Een bestelling van 28 april werd op 14 mei bezorgd (goedkoopste verzendmethode: combined delivery).

De "combined delivery" gaat vrijwel altijd daarna verder als "aliexpress standard shipping". Dat is de service die WEL snel is. Ik heb begin februari een stuk of vier dingen bestel die NIET met aliespress standard-of-combined shipping komen. Die lijken allemaal locaal niet door postnl maar door KAAB afgeleverd te worden en... ik heb er vier nog "onderweg".

De standard shipping (incl combined na het combineren) is gewoon vlot de untracked-in-nederland pakketjes zeer traag.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Henry S.

Moderator

Ach Fedex kan er ook wat van... Wat op 31 maart besteld, en vrijdag pas gekregen... In de tussentijd in Memphis blijven ping-pongen en helemaal vol geplakt met 'no data' labels :P

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.