rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Maaike, als je dan een mailtje naar een moderator stuurt, dan staat de boel meestal snel weer terug. En omdat er dan een moderator edit heeft plaatsgevonden kan de eigenaar niet meer zelf editen....
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
In de meeste gevallen werkt de anti dubbelpost timer prima. Ik ben ook helemaal tevreden met hoe het nu werkt.
Maar ik kan 3 dingen bedenken om dubbelposts verwijderen/voorkomen makkelijker te maken:
De timer voor het voorkomen van de dubbelposts wat vergroten.
Een gebruiker een knopje 'markeer dubbelpost' geven bij zijn eigen berichten, zodat de moderators gewoon een lijstje 'dubbelposts' te zien krijgen en ze kunnen verwijderen, zonder dat er mailtjes gestuurd hoeven te worden.
Code die herkent als 2 berichten volledig identiek zijn qua tekstinhoud, en dit niet toelaat.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Veel dubbelposts gebeuren doordat de gebruiker niet op "edit" maar op "quote" drukt. Hij krijgt dan een invulveld te zien met heel z'n eigen bericht wat ie kan editen... Precies wat ie verwacht. De "quote-eindquote" stuff er omheen is klein.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Mij gebeurt het vaak als ik edit en dan om een of andere reden terug ga en dan denk dat ik nog niet heb vrstuurd en dan opnieuw verstuur.
Één post wissen en met een punt 'versieren' (zondeer die punt werkt het niet, want dan kan je die edit niet versturen)
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
In plaats van een punt kun je ook een non breaking space gebruiken (alt+255 of alt+0160).
Maakt niet echt uit verder, maar dan ziet het lege bericht er echt leeg uit.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Ik denk dat tkn niete-lettr der die punt (of een ander nieet-letter teken) het toch duidlijker maakt dat er iets mis is....