Op 31 mei 2022 11:42:15 schreef dijkmane:
KPN zet dat soort gein altijd uit, meeste andere providers ook trouwens.
modem fabrikant heeft het wel zo gemaakt dat je er een printer of opslag op aan kunt sluiten, maar in de firmware zetten de providers dit uit.
Anders moeten ze het ook gaan ondersteunen en krijgt de helpdesk allemaal telefoontjes van mensen die het niet lukt om te printen op... etc.
Klopt staat ook op de KPN site
c/p
Het modem moet eerst de juiste firmware gepusht krijgen om bv met de 4GBackup dongel te kunnen werken.
Support op dit modem is alleen beschikbaar in combinatie met een KPN EEN ‘abonnement’
Voor de zakelijke markt. Ik heb de Box12 een jaar gehad op glasfiber en geen problemen ondervonden. Goede Wifi, beveiliging en weinig warmte. Stond in de woonkamer en had overal snelle wifi. Heb nu een oudere box staan, een Experiabox V10A, een 'heethoofd'
edit: ik heb oppervlakkig gelezen want T-sec had het al gemeld.