Denon AVR-X7200W luidsprekeraansluiting zit los

Hoi,

Ben nieuw op deze site dus eerst even voorstellen. Ik ben Guido en heb problemen met mijn Denon AVR-X7200W. Eénluidsprekersaansluiting zit los. Als ik de luidspreker aansluit dan doet de luidspreker het niet altijd. Als ik dan beweeg aan de aansluiting dan doet ie het weer. Waarschijnlijk ontstaan doordat ik bij het schuiven van het kastje waar de Receiver instaat de kabel onder spanning kwam. Heeft iemand ervaring met een bedrijf die dit opnieuw kan solderen of repareren? Bij voorkeur in de omgeving van zien Bosch. Helaas zit er geen garantie meer op het apparaat.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,

Guido

Lijkt inderdaad een losse soldeerverbinding van de luidprekerconnector.
Je kan een Repair Café bij jou in de buurt zoeken. Hebben die jongens/meisjes ook wat te doen.

[Bericht gewijzigd door ohm pi op zondag 12 juni 2022 21:13:42 (28%)

Hoi,

Dank voor je snelle reactie. Heb )e daar goede ervaringen mee? Ik ken Repair cafés niet.

Groet,

Guido

mel

Golden Member

Of anders een lieve CO er die het voor je kan doen, die in de buurt woont.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
pa3gws

Golden Member

Op 13 juni 2022 07:17:22 schreef mel:
Of anders een lieve CO er die het voor je kan doen, die in de buurt woont.

Tja dan moet er wel een woonplaats in zijn profiel staan iets wat meestal ontbreekt. :(
Want als het in de buurt zou zijn wil best wel eens aardig doen. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Guido,

wanneer "omgeving van zien Bosch" bij 's-Hertogenbosch is mag je me gerust mailen. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Toon.

Een probleem is er om opgelost te worden. Lukt dat niet dan heb je een feit.

Wat super aardig van jullie en heel graag maak ik gebruik van het aanbod. Ik woon in Rosmalen dus Den Bosch is voor mij perfect om te doen. Uiteraard wil ik er voor betalen. Hoe kom ik in contact? Verder heb ik mijn profiel aangevuld met de woonplaats. Dank voor de tip!

[Bericht gewijzigd door GuidodV op maandag 13 juni 2022 17:22:39 (15%)

Op 13 juni 2022 10:05:01 schreef Toon60:
Guido,

wanneer "omgeving van zien Bosch" bij 's-Hertogenbosch is mag je me gerust mailen. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Toon.

Hoi Toon,

Omdat je in de buurt woont (Rosmalen) heb ik je een e-mail gestuurd. Dank voor alle reacties!

Goedenavond,

Vanavond bij Toon geweest en hij heeft het probleem vakkundig opgelost. Een contactje in de luidsprekeraansluiting maakte geen goed contact en dat is nu gerepareerd. Wat ben ik blij dat er nog mensen zijn die anderen willen helpen.

Toon, hartstikke bedankt!!

Groet,

Guido

Graag gedaan.
Het was voor mij een genoegen en leerzaam om te doen.
Zeker wanneer er iemand zo blij van wordt.

Een probleem is er om opgelost te worden. Lukt dat niet dan heb je een feit.

Wat een mooi forum is dit toch!

Statistics are like a bikini: What they show is suggestive, but what they hide is vital.