Hi,
Nog maar een keer wat input van mij over buizen versterkers, ben ik daar negatief over? in het geheel niet.
Alleen heb ik wel een heel gevoelige Bull-Shit detector als het over versterkers gaat, Yep, zowel gebouwd met halfgeleiders en/of met buizen.
Smoorspoel
Kijken we even naar de smoorspoel voor zeg de 150mA die hier wordt gespecificeerd, als deze goed is gemaakt,
dus hij kan de maximale stroom aan bij de gespecificeerde inductie, dan is daar niets mis mee.
Samen met de twee condensatoren van de twee 100µF condensatoren heb je een prachtig filter, wat ik zeg, daar is helemaal niets mis mee.
De smoorspoelen die ik dan zie met allemaal gescheiden kamers is nog mooier, dit houd de interne capaciteiten klein, maar wat mij betreft geeft dat in deze toepassing te weinig voordelen.
Kijk je naar het frequentiegebied dat de smoorspoel moet dempen, dan is dat maar een heel beperkte bandbreedte(denk aan 300Hz),
de hogere frequenties zijn door C1 samen met de trafo impedantie en de Ri van de GZ34 als goed de kop ingedrukt.
Dus smoorspoelen wikkelen die lage capaciteit hebben voor de voeding van een buizenversterker, is in mijn ogen niet zinvol.
Er is zoals ik en anderen ook al aangaven, een elektronische oplossing voor de smoorspoel die goed werkt.
Condensatoren
Vooral omdat moderne condensatoren zeer goed zijn geworden en dan heb ik het niet over Black Gate condensatoren, maar gewoon de goede merken die in SMPS voedingen worden gebruikt.
Deze condensatoren zijn vrijwel perfect voor audio voeding schakelingen maar ook voor ontkoppeling van zeg Kathode weerstanden.
Wikkel technieken uitgang transformatoren
Dan even over transformatoren, ja dat is wel een dingetje, Philips wikkelde zijn uitgangstrafo's ook al op speciale manieren om de interne capaciteiten beheersbaar te houden.
Dus speciale wikkeltechnieken zijn daar welkom om de fase draaiing in vooral de hoge frequenties laag genoeg te houden,
zodat je een redelijke hoeveelheid tegenkoppeling kan gebruiken.
Je wilt bij een uitgangtrafo en hoge inductie, kleine interne capaciteiten, en ook een kleine spreiding zelfinductie,
en dat is niet makkelijk, daarom zijn er speciale technieken ontwikkeld en dit samen met betere kern materiaalen.
Waarom tegenkoppeling, bijna alle luidsprekers "willen graag" vanuit een lage impedantie worden aangestuurd.
Bij een buizen eindversterker kan je geen dempingsfactor krijgen van boven de 500 tot in het midden gebied, maar dat is ook helemaal niet nodig.
Bij buizen eindversterkers ga je al de goede kant op als je boven de 20 komt.
Een b300 buis zonder tegenkoppeling gaat op veel luidpreker nu niet direct een zo optimaal mogelijk geluidsbeeld geven.
De uitgangimpedantie van zo'n eindversterker is gewoon te hoog voor het in bedwang houden van voor als de bas, maar ook de midden luidspreker.
Er zijn tegenwoordig goede ringkerntransformatoren te krijgen voor balans versterkers die een veel grotere bandbreedte hebben dan de meeste andere typen transformatoren.
Hierdoor is er ook meer tegenkoppeling beschikbaar, ik heb geen idee of de ringkernen ook voor een enkele buis goed werkt, geen ervaring/ kennis van.
Bandbreedte voor audio
Mijn ervaring met het ontwerpen van versterkers en er naar luisteren als dit audio betreft is, dat een versterker het liefst lineair moet zijn tot 50KHz a 100KHz voor audio.
Meestal houd dit voor audio in dat de openloop bandbreedte 5KHz a 10KHz is en dat door de tegenkoppeling recht wordt getrokken en door een paar condensatoren
in het tegenkoppel circuit je deze bandbreedte beperk tot zeg 100KHz.
Verder zal je maatregelen moeten nemen voor/tegen HF instraling, dit zowel voor voorversterker ingangen als luidspreker uitgangen.
Bekabeling
het koppel kabeltje tussen je CD speler, platenspeler enz, koop redelijk spul, meer als zeg 25€ voor een kabel is meestal onzin.
Dat er veel gebazeld wordt over "Interlinks" hoeft niemand mij uit te leggen, kan je het verschil tussen verschillende "Interlinks" horen, ik denk het wel.
Vooral als ze gebruikt worden op slecht ontworpen versterker apparatuur. (vaak een te hoge uitgang impedantie bij buizen schakelingen, of generatie verschijnselen bij halfgeleiders))
Apen die zelf een kabel ontwikkelen en daar idiote prijzen voor vragen met b.v. extra hoge capaciteit zullen van mij weinig respect krijgen. 
Maar zoals altijd, iedereen mag van mij bouwen en geld uitgeven aan spul die hij/zij leuk vind en maximaal plezier aan gaan beleven is natuurlijk helemaal top,
dan heb je een goede investering gedaan!
BS tegen mij verkondigen, zodat mijn BS detector aanslaat tja, dan geef ik af en toe zo mijn mening. 
Groet,
Bram