JBL charge connector printje defect

Goedeavond,

Ik heb hier een JBL charge (eerste generatie) waar de micro usb port van defect is. Hierdoor wordt de box niet meer opgeladen. Voor de rest werkt die nog prima.
Ik heb de Charge uit elkaar gehaald om te kijken hoe dit zit en de connector zit op een apart printje. Dit is een SMD connector met 2 0 ohm weerstanden als brug en daarna naar een connector.
Verder niet heel spannend tot nu toe dus ik dacht dit zelf te repareren. Aantal nieuwe micro usb SMD connectoren besteld. De oude eraf gehaald en 1 nieuwe erop gezet. Dit werkte prima alleen zat de connector niet lekker vast waardoor die dus weer snel stuk zou gaan. Dit wat vaster geprobeerd te zetten. Helaas is dus door mijn bak en braad kunst de printbanen naar de klote gegaan en kan er dus niks meer mee gedaan worden.

Op internet gezocht maar ik kon deze print niet vinden. JBL gecontacted en die verwees me door naar hun repair centre maar die gaven niet thuis.

Nu is het zonde om deze speaker weg te gooien door alleen de connector die stuk is.
Aangezien ik jaren geleden al mijn spullen de deur uitgedaan heb om een printje te maken zou ik graag een van de forum leden willen vragen of ze die dit kan maken voor mij. Desnoods als het kan om dit meteen te "upgraden" naar een USB C connector.

hoe hoger in de mast aan het werk, hoe mooier het uitzicht
Waarom weggooien als het betaalbaar te repareren is!

Je zou ook een defecte donor met een ander probleem op kunnen snorren en "van twee één maken".

Een paar maanden geleden heb ik voor iemand ook zo'n connector vervangen op de JBL charge. Als je een nieuwe geschikte micro-usb connector erbij levert en nog te zien is hoe de oude baantjes lopen, dan is reparatie goed te doen.
Kan ik tegen betaling voor je doen, of iemand anders hier in het forum vast ook.