Miele W1 wasmachine

Ik heb de machine vandaag nog eens bekeken en ik ben van mening geen al te grote kosten te doen aan de W5000, ook omdat deze al een kleine 8000h aan draaiuren heeft. Voor een klein prijsje heb ik het werk er wel voor over :).

Dus zou effectief gaan voor de simmering zoals @SMD mij adviseerde. Waar haalde jij deze?

Op 22 juni 2022 18:39:04 schreef smd:
https://www.onderdeeltotaal.nl/simmering-voor-miele-wasmachine-1751621…

Deze bijvoorbeeld, werken prima!!

Bij de originele dichting zit er altijd een tube bij zie ik, waarvoor dient dat?

Tube is vet welke je in de simmerring aanbrengt om de smering te behouden.. Smeer jij ze nooit?? Meestal gebruik ik Amilgon, zo'n zwart gele tube.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Op 28 mei 2022 18:59:33 schreef Stofzuiger:
Hoi,

Ik denk dat het een W5000 was, is die loopring dan niet dezelfde (want dan zou indien loopring ok was gewoon overzetten een probleem zijn)? (Behalve W1 vanwege diameter).

THX

wow wow wow rustig aan TS, je wilt een W5000 Supertronic (wat een ZEER zeldzame machine is!) wegflikkeren omdat hij teveel uren gedraaid heeft en de lagers stuk zijn?!

Als je hem weggooit heb ik zeker interesse in de machine, defect of niet.

[Bericht gewijzigd door AWDebiel op maandag 11 juli 2022 13:10:31 (30%)

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!

AW debiel, je was toch een Asko man en Miele vond je toch brol ;) ??

Op 11 juli 2022 18:56:45 schreef smd:
.. en Miele vond je toch brol ;) ??

Het is voor de verkoop. Niet om hem zelf te gebruiken ;)

Op 11 juli 2022 20:34:42 schreef ohm pi:
[...]Het is voor de verkoop. Niet om hem zelf te gebruiken ;)

Beide. Ik speel een tijdje met machines die ik binnenkrijg/koop en dan gaat hij weer de verkoop in omdat ik ermee uitgespeeld ben of het eeuwige gezeik van m'n pa dat al die wasmachines teveel ruimte innemen zat ben /s

Machines als mijn WT745 of 20005 daar in tegen blijven permanent in de verzameling.

[Bericht gewijzigd door AWDebiel op dinsdag 12 juli 2022 12:21:20 (20%)

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!

Kwam vanmiddag nog een paar Asko Professional machines aan boord van een schip tegen.. klaar voor de afstort.. Prachtige vol RVS machines.. zonde