Overbruggen thermostaat

Zal heel voorzichtig te werk gaan. Heb het thermostaat voor 10 euro gevonden in Duitsland. Komt incl vrrzending op 20 euro

Vandaag is het nieuwe thermostaat aangekomen. Nu zijn de aansluitingen wat anders en niet genummerd. Kan mij iemand zeggen welke aansluiti?g van het oude hier op het nieuwe moet komen? Foto? in bijlage

Nummers staan toch aan de onderkant. De kant waar geen foto van is. Wat is er anders? Heb je foto's van de rest?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Hallo allemaal,

Juist, de nummers stonden op de onderzijde. Had mijn brilletje niet op en ze waren wat moeilijk te zien. Gisteren alles aangesloten en volgens mij werkt ze nu weer perfect. Tip met het markeren van de lengte van de draad was ook top want er blijft namelijk een stukje over en dazr maken ze dan een lus in. Weet niet in hoeverre het kwaad kan als je hem dieper schuift maar ik heb de juiste lengte genomen.
Eric, uw hulp was top.
Bedankt nog eens allemaal voor jullie hulp

IDD de thermostaat zit in achterwand, als er een losse verdamper inzit, de 4 wartels losdraaien in kast... naar voren buigen vanaf onderzijde en dan er onder kijken, zie je precies hoe het zit..