Vaatwasser Bauknecht GSF6570

Goede dag, mijn vaatwasser gaat wel aan maar de led blijft knipperen, daarom gaat hij niet verder met programma , weet iemand wat hier de oorzaak is? Alvast bedankt voor de tips.

Kijk deze video

[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 12 september 2022 16:06:32 (86%)

Dat is F6. Ledpulsen tellen.

Error6: de machine stuurt het waterventiel aan maar ziet geen pulsen van de flowmeter.

Na te kijken:
1. Als je een progr start en het pompen (doet die eerst) stopt hoor je dan water via de kraan in de machine komen
2. Indien ja op (1.) Kijk de flowmeter na of die pulsen geeft terwijl er water in de machine komt. Zit in het rechtse zijpaneel gesitueerd.
3. Kijk de waterdetector (WI of OWI) ook eens na. Filter uit de machine halen en in die trechteropening zit rechts een registrator. Is het een glazig object dan het oog kuisen. Is het een zwart roostervormig object dan eens goed kijken of er geen vuil achter het rooster zit.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Ha! Toevallig vandaag de inbouw versie gehad en reedrelais links onderin (linker plaat er vanaf) labyrinth meette niet goed meer ICM vertaaid vet in nivo schakelaar.

Met een beetje TLC en paar eurootjes heb je hem zo weer aan de gang!!

Maar reset eerst vaatwasser eens door start knop 3 sec ingedrukt te houden en begint af te pompen.

Ik heb ‘m gereset, maar hij geeft nog steeds dezelfde storing aan, ik heb handmatig water bij gevuld, weer gereset, ik zet ‘m aan, hij begint inderdaad met afpompen, als hij hier mee helemaal klaar is geeft hij end aan, ik zet ‘m weer aan na dat ik beide zijplaten verwijderd heb,maar ik zie dat hij geen water naar binnen trekt!.

Helaas zijn de omkosten te hoog om te laten maken door een ervarende monteur, daarom heb ik besloten om een nieuwe vaatwasser te kopen . Ik wil iedereen bedanken voor de tips.