Rel T7 subwoofer

hallo allemaal,

Nadat ik mijn rel T7 sub woofer verkeerd heb aangesloten, er was een brom te horen door een storende soundbar, dan met teveel te versteken en te spelen/zoeken toch ergens echt een slechte aansluiting gemaakt.... en enkele componenten doorgebrand, ben ik genoodzaakt een nieuwe te kopen... 350 euro voor een completen versterker printplaat.

Of enkele componenten her solderen...

Ik heb aan rel de vraag gesteld of ze me de waardes wilde bezorgen maar het antwoord was uiteraard negatief

Momenteel start de subwoofer niet meer op. Met andere woorden hij gaat niet uit standby modus.

Op de afbeelding kan u de doorgebrande componenten zien maar de waardes zijn niet meer leesbaar. als iemand mij kan helpen met te zeggen wat ik moet bestellen/vervangen ben ik heel dankbaar.

Ik ben een toegepaste eletricus,hersteller. ik kan doorgebrande, losse, versleten ,ingebrande contacten en componenten vervangen maar de schematische redenering begrijpen of heruitvinden is weer wat anders.

alvast bedankt en met vriendelijke groeten

Arvid

Dit topic staat in de verkeerde rubriek en zou verplaatst moeten worden naar de rubriek audio.

@Arvidarvid, probeer een schema van de print te vinden dan kun je de twee weerstanden vervangen, scheelt je 350 euro.

Telefunken Sender Systeme Berlin

hey,

Ik was er foutievelijk van uitgegaan dat Hf stond voor high fidelity. Geen probleem het is verhuist naar de audio afdeling.

het vervangen van de 2 weerstandjes is de bedoeling nu noch uitvogelen waar ik een plan of iets dergelijks kan bemachtigen...
mvg