inventum vki6010zil kookplaat voedings probleem

beste,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mijn kookplaat heeft de geest gegeven, bij openschroeven zag ik schade aan een ic oid, dakje was eraf geblazen.

Nu kan ik een nieuwe voedingsprint kopen bij Inventum voor 5 tientjes, maar hoe leuk is het als ik dat onderdeeltje kan vervangen.
Echter kan ik omdat het dak eraf is geen typenummer lezen, wie kan mij helpen aan een schema en of wie weet welk onderdeel ik moet bestellen.

Ik zal een aantal fotos bijvoegen ter verduidelijking.

Hartelijke groet,
Eric

Zet je vraag in witgoed daar komt het beter terecht.
Het is een TNY ??? mischien tny278

in dit soort toestellen zit eerder een ics of viper soort ic.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op foto 2 zie lk toch gewoon TNY staan alleen geen cijfers meer ,misschien dat TS de rest nog ergens vind anders wordt het moeilijk.

Gr.F_S

Op 28 september 2022 15:26:24 schreef eric vd eerden:
beste,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mijn kookplaat heeft de geest gegeven, bij openschroeven zag ik schade aan een ic oid, dakje was eraf geblazen.

Nu kan ik een nieuwe voedingsprint kopen bij Inventum voor 5 tientjes, maar hoe leuk is het als ik dat onderdeeltje kan vervangen.
Echter kan ik omdat het dak eraf is geen typenummer lezen, wie kan mij helpen aan een schema en of wie weet welk onderdeel ik moet bestellen.

Ik zal een aantal fotos bijvoegen ter verduidelijking.

Hartelijke groet,
Eric

Vermoedelijk is er meer stuk. 50 euro mag veel lijken maar het bespaart wel een hoop moeite.
Repareren is meer dan het louter vervangen van zichtbaar defecte onderdelen.

Bedankt voor jullie reply's, ben uiteindelijk gegaan voor een nieuw printje van 5 tientjes omdat het typenummer niet te achterhalen was en ik geen schema online kon vinden.

Kookplaatje werkt weer als een tierelier!
|
Hartelijk dank voor jullie input!!

Hallo Eric,

Ik heb hetzelfde probleem als jij had. Weet jij toevallig nu wel de type van je voedingsprint?

Met vriendelijke groeten,
Mattijs