Ik wil graag iedereen erop attent maken dat ik een inkoopactie organiseer voor goedkoop de NE555P te regelen!
de prijzen zullen 12ct per stuk zijn en zullen dalen als er meer dan 500 zijn besteld

Hier een linkje van de actie
http://www.inkoopactie.net/ia/wfpntrmn

p.s.
Als dit als spam wordt gezien wil ik duidelijk maken dat dit niet mijn bedoeling is dit is gewoon bedoelt voor mensen te informeren dat de ic nu goedkoper te krijgen is.

Mvg,
Technokiddy
hoofdorganisator 555 ia

ter prijsvergelijking heb ik ff op www.elektronica-onderdelen.nl gezien dat ie daar 25 ct kost.

'k ga dr ns kijken.

[mod break]
IA: toegevoegd aan topictitel.

Op 14 mei 2005 21:52:49 schreef Lucky luke:
ter prijsvergelijking heb ik ff op www.elektronica-onderdelen.nl gezien dat ie daar 25 ct kost.

'k ga dr ns kijken.

die dingen komen dus van elektronica-onderdelen.nl zie ik. het ziet er leuk uit.

(maar ik heb geen ne555 nodig op t moment...)

edit: GROM :( ik dacht dat ik op wijzigen klikte en t was quoten

excuses

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]

dan leg je toch gewoon een vooraadje aan lucky ;)

Op 14 mei 2005 22:02:11 schreef Technokiddy:
dan leg je toch gewoon een vooraadje aan lucky ;)

tsja, als ik alles van betalen ed heb uitgezocht (ga morgen ofzo eens zoeken), en ik dat accepteer, dan zou ik er over kunnen gaan denken om er mischien enkele te gaan bestellen.

gaan ze echt alleen per 10?

voeg je ook bc547 en bc557 toe?
(altijd handig)

als je die toevoegd, en de betaling is via overschrijving (liefst na afloop maar dat is weer lastiger voor jullie, zoniet onmogelijk), dan kan ik denk ik wel wat transistoren inslaan.

(10 van elk, miss 20 van elk ligt aan de prijs)

maar nogmaals, het hangt voor mij ook van de betalingswijze af, en kan dus niets garanderen, voor ik alles heb doorgelezen.

en dat doorleze doe ik morgen, ik zit al weet niet alleen vierkante ogen te krijgen achter de pc vandaag, mn hele hooft voelt vierkant aan :).

IA betaal je altijd vooraf... Op basis van vertrouwen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Ik zou inderdaad nog wat componenten bijvoegen. Ik ben zelf op het moment bezig met m'n voorraad bijvullen. Transsistors wil ik ook nog een flink voorraadje van dus als er bc547's en bc557's zijn voor gunstige prijzen dan koop ik daar wel 50-100 van elke soort van.

Die ne555 en ne556 heb ik zelf al genoeg op voorraad dus die ga ik niet apart bestellen, maar ik denk niet dat er veel mensen zullen bestellen als er maar zo weinig is. Als je wat componenten toevoegt zal het aantal bestellingen wel toenemen denk ik.

LM 358 en LM 324 zijn zijn ook altijd handig.
Hee, wat zie ik nu, geen SMD!?

ik zal de bc 547 en de bc557 toevoegen en de smd 555je zal ik nog even kijken wat de prijzen worden.
Ik voeg de torren toe als ik de prijs ervan zeker weet.

Op 15 mei 2005 12:09:06 schreef The Force:
IA betaal je altijd vooraf... Op basis van vertrouwen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

o, ok, ja nouja, als t niet aankomt kan ik t altijd nog ff hier navragen hoe dat zit, es kijken wat ik in kas heb en wat ik wil hebben (zit niet al te ruim nu, laatst fotoprintertje gekocht)

Niet dat ik nu nog veel in kas heb maar misschien is het een idee om er ook nog gewoon wat common transistortjes bij te doen ofzo? Dat het iets meer wordt dan alleen 555 timers?

Op 15 mei 2005 16:20:43 schreef ripkip:
Niet dat ik nu nog veel in kas heb maar misschien is het een idee om er ook nog gewoon wat common transistortjes bij te doen ofzo? Dat het iets meer wordt dan alleen 555 timers?

Op 15 mei 2005 12:29:14 schreef Technokiddy:
ik zal de bc 547 en de bc557 toevoegen en de smd 555je zal ik nog even kijken wat de prijzen worden.
Ik voeg de torren toe als ik de prijs ervan zeker weet.

:)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]

lijkt me zeer geslaagd die torren.

Evt. ook een aantal C-pakketten of wordt het dan te veel?!
Een tijdje geleden zag ik ze nog staan op electronica-onderdelen.nl maar nu is het keuzevenster leeg...

Op 15 mei 2005 19:32:46 schreef The Force:
lijkt me zeer geslaagd die torren.

Evt. ook een aantal C-pakketten of wordt het dan te veel?!
Een tijdje geleden zag ik ze nog staan op electronica-onderdelen.nl maar nu is het keuzevenster leeg...

dan ook weerstandenpakketen! :)

(word wel beetje duur voor me als ik én torren én weerstanden én NE555's moet gaan inslaan:P

na, ik zie wel als er allerlij dingen komen, mischien zit er wat leuks tussen.
(bc547/557)
'k ga sowiso niet veel besteden, maar als alles n beetje leuke prijs krijgt...

die zijn net geweest... ben nu nog bezig om die hele zooi in te ruimen... Heb een volledige E12 serie op 100 stuks geleverd gekregen!! (zijn er dus 8500!!) http://www.inkoopactie.net/ia/rnyb4tv2

[Bericht gewijzigd door The Force op ]

Op 15 mei 2005 19:42:38 schreef The Force:
die zijn net geweest... ben nu nog bezig om die hele zooi in te ruimen... Heb een volledige E12 serie op 100 stuks geleverd gekregen!! (zijn er dus 8500!!) http://www.inkoopactie.net/ia/rnyb4tv2

Jandorie!, nu ja, velleman had ook weerstanden pakketten. eens zien hoe duur die zijn...

* Lucky Luke gaat mischien wel het e.e.a. inslaan, of dat ook via deze IA loopt kan ik niet zeggen

maar ik hoef me blijkbaar niet te haasten?

"Gestart op:
14-05-2005 19:59

Einddatum:
31-12-2010 00:00

Op 15 mei 2005 20:49:33 schreef halosjoerd:
maar ik hoef me blijkbaar niet te haasten?

"Gestart op:
14-05-2005 19:59

Einddatum:
31-12-2010 00:00

indien dit geen fout is:
ja zeg, dan bestel ik niet, zo lang ga ik niet wachten :(
indien dit een fout is:
:P

Op 15 mei 2005 20:50:49 schreef Lucky luke:
[...]
indien dit geen fout is:
ja zeg, dan bestel ik niet, zo lang ga ik niet wachten :(
indien dit een fout is:
:P

de eindatum is geen indicatie maar gewoon lekker ruim naar voren :)
hij zal over 3 weken als het lukt in de betaal periode komen.

weerstandspakketten en condensator pakketten zullen niet worden toegevoegt de bc547 en 557 zullen binnekort worden toegevoegt en heel misschien ook printplaatjes maar dat is nog niet zeker

weerstandspakketten en condensator pakketten zullen niet worden toegevoegt de bc547 en 557 zullen binnekort worden toegevoegt en heel misschien ook printplaatjes maar dat is nog niet zeker

Mail omc@chello.nl eens. De meest gangbare onderdelen heeft hij op voorraad liggen, zoals BC547 (BC337) voor 0,04 euro.
Anders besteld hij ze als het er voldoende zijn.

Op 16 mei 2005 00:21:09 schreef Technokiddy:
.......weerstandspakketten en condensator pakketten zullen niet worden toegevoegt.....

jammer.

Nedis heeft leuke weerstands-assortimentjes, 1/4W 5%, 81 waarden, 10 weerstanden per waarde. Wordt bij mij verkocht aan €10 per pakket, reken zelf maar uit. Eventuele verzending komt er uiteraard bovenop, ik heb geen idee of dat veel is.
Ik heb het zelf ook voor m'n herstelwerken, de weerstanden zitten op handige kaartjes zodat je direct de waarde vindt die je nodig hebt.
Bij interesse: laat maar weten.

Op 16 mei 2005 12:26:53 schreef Stefaan Van Slycken:
Nedis heeft leuke weerstands-assortimentjes, 1/4W 5%, 81 waarden, 10 weerstanden per waarde. Wordt bij mij verkocht aan €10 per pakket, reken zelf maar uit. Eventuele verzending komt er uiteraard bovenop, ik heb geen idee of dat veel is.
Ik heb het zelf ook voor m'n herstelwerken, de weerstanden zitten op handige kaartjes zodat je direct de waarde vindt die je nodig hebt.
Bij interesse: laat maar weten.

ik heb misschien wel interesse, maar wat zijn de verzendkosten dan?

tja, normaal gesproken ben ik geen onderdelenleverancier, ik heb daar dus ook weinig ervaring mee. Ik zal zo een assortimentje eens wegen, vragen bij de post of dat nog in een extra pakketje moet, en horen wat dat kost. Ik vermoed een euro of vijf.