ik kwam er achter dat de analoge stroom meter in de kast nog overslaat op nacht. ik kwam hierachter doordat ik de de jaarlijkse meterstanden moest door geven. maar als ik het goed begrijp moet dat al niet meer kunnen sinds juli 2021. dus hoe kan dat nog?
bovendien heb ik er nu ook een week opgelet en hij verspringt elke dag ook steeds op andere tijden.
mijn vraag is nu voordat ik de energie maatschappij straks op bel en die met een lul smoes komen waaraan het ligt,om zelf eerst eens te meten hoeveel stroom ik nu werkelijk op een dag gebruik. dus ik dacht is het mogelijk om een stroom meter aan de kabel te hangen die naar de analoge meter gaat? en dan voor 24 uur te meten hoeveel kilowatt ik nu werkelijk op een dag gebruik? want de ene dag geeft de meter aan dat ik totaal 6 Kwatt heb gebruikt, de andere dag geeft ie aan dat ik totaal 11 Kwatt heb gebruikt. er is geen staat om op te maken terwijl door de dag door eigenlijk niks verandert in wat voor apparaten en worden gebruikt.
ik heb wel ondertussen zon meter gekocht die je in een stopcontact stopt en dan meet hoeveel stroom je gebruikt met wat je in het contact steekt. dat is mooi. maar makkelijkst en beste zou zijn om het direct in de meterkast iets aan te sluiten. want dan weet ik het 100% zeker.
iemand enige idee wat te doen?
alvast bedankt!