Philips 32pfl3258

Hallo,

Mijn Philips tv 32pfl3258 springt regelmatig weer aan nadat hij in stand-by staat.

Uiteraard zonder dat ik op de afstandsbediening druk ?.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet de oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank voor de reactie(s).

Gr,

Robert

hangt er toevallig een toestel aan via hdmi wat aangaat? die kan via de hdmi besturing dan ook de tv laten opstarten. dus proberen om de hdmi uit te trekken, of voeding van randapparaten eraf halen.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
fred101

Golden Member

Die TV heeft er gewoon zin in. :)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Op 30 maart 2023 21:00:40 schreef testman:
hangt er toevallig een toestel aan via hdmi wat aangaat? die kan via de hdmi besturing dan ook de tv laten opstarten. dus proberen om de hdmi uit te trekken, of voeding van randapparaten eraf halen.

Er zit alleen een netwerkkabel in.
Voor zover ik weet kan deze tv niet met een app via IP bediend worden.

De netwerkkabel er eens een tijdje uitlaten misschien helpt dat.
Misschien dat er hackers actief zijn. ;)

Trek toch eens de netwerk kabel er uit, kan ook een wake up LAN functie zijn

Op 30 maart 2023 21:28:40 schreef smd:
Trek toch eens de netwerk kabel er uit, kan ook een wake up LAN functie zijn

Ik zal het vanavond proberen.

Stel dat dit het probleem is hoe kan ik dan erachter komen welk apparaat dit zou kunnen veroorzaken?

Op 30 maart 2023 21:41:46 schreef Rank:
[...]

Ik zal het vanavond proberen.

Stel dat dit het probleem is hoe kan ik dan erachter komen welk apparaat dit zou kunnen veroorzaken?

kan ook software update zijn welke gaat zoeken naar een update. heb je de tv al eens een reset gegeven? stekker eruit voor 1 minuut en weer insteken.

werkt dat ook niet, gewoon een stekkerschakelaar ertussen zetten. tv op stby zetten, schakelaar om en echt uit is ie..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
maartenbakker

Golden Member

Of als er EPG opzit, de EPG die een update zoekt.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."