donatie

Shiptronic

Overleden

Hoezo 21-1 is toch nog niet geweest?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
bprosman

Golden Member

Op 20 januari 2022 14:50:04 schreef eSe:
Oops, CO heeft mij een maand geleden een bericht gestuurd dat ik mijn status als geweldig, goede, brave, vriendelijke co'er zal verliezen op 21/01/22. Dit bericht was uit mijn hoofd gevallen en zag het net terug in mijn mailbox.

Vandaag dus mijn donatie gedaan, maar 't zal wel een paar dagen duren voor ik weer in de koffiekamer kan :-)

Groetjes,
eSe

Ligt er aan hoe je betaald hebt. Via PayPal is "instantly".

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
eSe

Honourable Member

Betaald via "pc banking", zal wel een paar dagen duren voor de admin dit ziet. Ik weet niet of de software mij direct "uitsluit" of mij nog wat respijt geeft. Tot nu kan ik nog in de koffiekamer.

Maar, da's ook geen ramp, de laatste tijd gaat het daar bijna enkel over corona, veel zal ik niet missen :-)

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..
MinCoz

Golden Member

Als je op 18 maart met overboeking hebt betaald, klopt het dan dat die 'paar dagen' nog steeds niet voorbij zijn?
Ik kan nog steeds niet in de koffiecorner...

Sine

Moderator

Nee, dat zou ondertussen wel doorgelopen moeten zijn ...

Zoeken we uit!

Jeroen

Moderator

Op 12 april 2023 21:36:36 schreef MinCoz:
Als je op 18 maart met overboeking hebt betaald, klopt het dan dat die 'paar dagen' nog steeds niet voorbij zijn?

Ik denk dat Hugo deze even gemist heeft. Je hebt nu weer toegang. Dank voor de donatie!

MinCoz

Golden Member

Semtexx

Golden Member

Dit topic was een goede reminder ook (weer) te doneren _/-\o_

amador

Honourable Member

Op 11 mei opnieuw gedoneerd maar kan nog steeds niet in de Koffeicorner. Kan een Mod er ff naar kijken?

GJ_

Moderator

Op 16 juni 2023 13:33:30 schreef amador:
Op 11 mei opnieuw gedoneerd maar kan nog steeds niet in de Koffeicorner. Kan een Mod er ff naar kijken?

Ik kan de nieuwe donaties niet bekijken. Je kunt eventueel Hugo even mailen.

HVinduction

Honourable Member

Ik heb ook voor het eerst eens gedoneerd, is een hele fijne site waar je terecht kan voor vragen over elektra of elektronica en andere technische dingen en verhalen, ben denk ik een van de weinigen van de huidige generatie die nog geïnteresseerd is in techniek, ik hoop dat deze site nog lang blijft bestaan!