Hoi,
Hallo allemaal,
Ik heb een zelfde sooort euvel met mijn Miele KFN9755IDE.
De Vriezer geeft netjes -18C aan zoals ingesteld zet ik hem naar -20 dan zie je dat de vriezer ook -20 ingestelde temp haalt.
Echter werkt het koelen niet, de koelkast geeft nu 18C aan, als ik hem op Super zet reageert hij soms wel en zie ik de temp langzaam naar beneden gaat echt is super cool maar 6 uur actief dus als ik in de ochtend weer kijk staan de temp weer eregens tussen de 12-18C.
Ik heb ook de ventilatoren gecontroleerd, die slaan soms aan dus zijn niet defect.
Ik kan niet voelen of ie heet is zit ingebouwd. De koekast wand is gewoon warm. Vriezer even op -25 en volgens de lcd was ie binnen 3 uur van -18 naar -25.
Als het een relais waarom zou hij het soms wel doen. Ook blijft de vriezerwand met ijs zitten 2 weken terug ontdooid en nu alweer wat ijs vorming wat "no frost" zou het moeten zijn. Rubbers nagelopen en dat is allemaal prima zuigt goet vacuüm.
Er zit geen draaiknop thermostaat in, de lcd display heeft voor koelen en vriezen een aparte indicatie. De NTC meten wel de temp maar blijkbaar komt het koude lucht niet vanuit de vriezer door naar de koeler.
Als ik met een magneet test met de deur open dan zou ik vervangen dat de fan constant draait maar die werkt soms wel/soms niet nu vaker niet.
Hemant