Een vraagje aan iedereen? Lees het even A.U.B?

rob007

Yarr, Matey!

Zouden jullie je gegevens wat meer willen invullen?
Niks moet natuurlijk! (Soms kan het ook niet!)
Maar IK Bijvoorbeeld kijk daar altijd naar.
Dit kan op allerlei manieren makkelijk zijn.
BV dat je met elkaar mee kan rijden naar een beurs of zo.
Of dat je kan zien van hee die zit in mijn buurt ik nodig hem eens uit.
Of om misschien ook leuk om eens iets samen te doen.
Of weet je wat ik stel hem voor langs te kommen om hem te helpen!
Of hee hij doet ook aan RC modelbouw! Ik ook!
In het ergste geval word je bevriend met elkaar!
(dat doet toch geen zeer?)

Nogmaals het is maar een vraag?

Rob007 - Vriendelijke groet Rob.

Als ik je erger, lees en schrijf hier dan niet?

dat heb ik ook al vaker gevraagt.
iig de woonplaats maar ja .......

elmowww

Golden Member

Ik vind het ook altijd fijn om een idee te hebben met wie ik te maken heb :)

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Het kan geen kwaad, aan de andere kant zou ik niemand willend wingen en is het zelden heel relevant voor een discussie over electronica op een forum denk ik.

Maar waarom in HF ?

Hugo Welther

Moderator

Verplaatst naar site feedback

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
klein is fijn

Moderator

Op 4 juli 2005 17:20:10 schreef Aart:
Maar waarom in HF ?

HF is de enige catagorie die Rob kent.;)
(geintje Rob, moet kunnen:P)

En over het verder invullen, het is leuk maar niet verplicht of dringend nodig...

Ik ben het wel met rob007 eens. Hoevaak krijgen we hier wel niet de vraag waar iets leverbaar is. Het is toch makkelijk als je iig een woonplaats weet, zodat je iemand naar een winkel in de buurt kan sturen.

Daarnaast is dit toch een serieus forum, en ik neem iemand die moeite heeft genomen om zijn of haar profiel enigszins compleet in te vullen toch meer serieus dat Pietje, die alleen Puk erin heeft staan.

Ik vul voor dit soort fora altijd mijn gegevens behoorlijk compleet in, inclusief msn en/of icq. Het is een kleine moeite, en ik heb er zelf nooit problemen wat betreft privacy mee gehad.

Het is een kleine moeite, en ik heb er zelf nooit problemen wat betreft privacy mee gehad.

Totdat je er wel een keer problemen mee krijgt en dan baal je ervan dat je je persoonsgegevens zomaar weg hebt gegeven aan jan en alleman. Wanneer je in discussie met iemand bent over een winkel of iets dergelijks is het net zo goed een kleine moeite om dan even te vragen naar zijn verdere persoonsgegevens.

Verder is een profiel naar mijn mening niet anders dan een manier om je persoonsgegevens zomaar rond te strooien, iets waar ik niet zo van hou. (en nee ik ben echt geen crimineel) Waarom zou een nickname, of in mijn geval gewoon mijn voornaam, niet voldoende zijn.

Vergeet niet dat de openheid van dit soort internet fora ook deels te danken is aan de grote anonimiteit van het internet.

Ik heb vanaf dag 1 dat ik op dit forum zat mijn profiel volledig ingevult, dat vind ik gewoon het handigste voor iedereen.

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

Inderdaad het is handiger als je wat info over je metgezellen zo kunt bekomen. Maar toch nog effe dit (nu volgt een domme vraag, dus niet lachen)

Wat is dat ICQ??? hoeveel poten heeft het, kan jet het eten, wie, wat, waar, waarom, ...

Ik vul niet alles in omdat er ook een soort privacy is als je exacte woonplaats die hoeft niemand zo te weten, ik vul altijd gewoon mijn msn/email adres in zodat als iemand wat wil vragen gewoon op de msn reageert of een mailtje stuurt daar kan je dan de rest van je gegevens geven, alleen de woonplaats en email/msn is genoeg vind ik zelf daarmee kan je gewoon aan diegene vragen om zijn gegevens ipv dat ze overal op internet gaan rondspoken.

en Mr Soldeer, ICQ is een chatprogramma net als msn :) ik gebruik ze beide alleen is mijn msn iets vaker aan :P

Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!

Ik heb een aantal gegevens van mij bijgevuld.
Op die pagina was ik nog nooit geweest (misschien alleen bij het registreren. Ik wist niet dat we een icon konden zetten....:D

Done, minimaal, maar toch :)

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

hmm ik help grag mensen, vandaar ook na mijn HBO een docentenopleiding. Desnoods help ik mensen thuis. No prob 4 me. privacy op internet is toch al vaag, want als je wilt is alles te hacken en te tracen,d us in the end maar alles ingevuld

[Bericht gewijzigd door High met Henk op woensdag 6 juli 2005 11:15:12

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

de mijne was als ingevult

als je maar genoeg kracht zet gaat alles stuk http://www.thortech.nl/
GJ_

Moderator

Ik had alles al ingevuld, ik zie er persoonlijk het gevaar niet van. Als ondernemer liggen al je privegegevens toch al op straat: alles is op te vragen bij de KvK en de belastingdienst tot aan sofinummer toe.