Hallo allemaal,
Ik heb een Philips 55pus6201/12
Welke elke keer vast loopt in smart menu en opnieuw opstart. Iemand ervaring met dit probleem en is dit op te lossen. Software zit laatste op die beschikbaar is. BVD

TV eens volledig naar fabrieksinstellingen gehad?? Kan een overlijdende Emmc op moederbord wezen..

Op dinsdag 3 februari 2026 18:23:20 schreef smd:
TV eens volledig naar fabrieksinstellingen gehad?? Kan een overlijdende Emmc op moederbord wezen..

Dit heb ik gedaan en helaas geen succes.

Zoek online naar de upgrade_loader.pkg voor dit model , dan heb je kans dat alles weer gaat werken. De laatste firmware ( .upg bestand ) kun je niet gebruiken daarvoor .

Op dinsdag 3 februari 2026 20:55:24 schreef william1967:
Zoek online naar de upgrade_loader.pkg voor dit model , dan heb je kans dat alles weer gaat werken. De laatste firmware ( .upg bestand ) kun je niet gebruiken daarvoor .

Ik heb geen idee waar ik dat moet zoeken überhaupt online. Mocht je weten waar hoor ik het graag. BVD

Beetje moeite doen wat de Expert zegt met Mr Google.. William is de echte kenner wat dat betreft.

Op woensdag 4 februari 2026 18:29:21 schreef smd:
Beetje moeite doen wat de Expert zegt met Mr Google.. William is de echte kenner wat dat betreft.

Heb ik gedaan beste man en kan nergens vinden voor dit model.

Wat is het chassis nr ? Dan hier kijken bij toengel.net : https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/

Ik had het al verstuurd naar het emailadres wat staat in je profiel, bij deze ook naar het supplement02 mailadres.

Op woensdag 4 februari 2026 21:13:00 schreef william1967:
Ik had het al verstuurd naar het emailadres wat staat in je profiel, bij deze ook naar het supplement02 mailadres.

Ah oké zal de mail aanpassen en zat in ongewenst vakje. Bedankt voor je hulp ??