UBB-code

I like it ! interessante site van jullie !

Ik sta nu op het punt mijn vleugels uit te slaan maar ben nog wat onzeker.

Zou het eventueel mogelijk zijn om mij een voorbeeld artikel op te sturen in UBB-code zodat ik beter zou begrijpen hoe alles in zijn werk gaat.( Wel ben ik reeds vertrouwd met HTML...<br> tables, frames... enz..)

alvast bedankt!

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Bedoel je een artikel in de sectie 'Artikelen', of een bericht op het forum?

Als het om een bericht/post gaat, dan kun je een ingewikkeld uitziend bericht uitkiezen en dan op 'quote' klikken (dat klein icoontje, rechts boven een post, naast de datum en naam van de poster).

Dan komt er een venster waarin je de UBB code van de post kan zien (met nog een paar items extra erbij om er een 'quoted' item van te maken). Voor de rest kun je er dan zelf wat veranderen en er dan verder mee experimenteren door steeds op 'Preview' te klikken. Zolang je niet op 'Posten' klikt zal het item alleen voor jezelf zichtbaar zijn.

UBB is doodsimpel, enig punt is dat niet alle fora er op exact dezelfde manier mee om gaan. Maar op CO werkt alles zoals het bedoeld is volgens mij :)

Je had de UBB codes & smilies FAQ al gevonden ?

jaja, interessant ik begin het te snappen :-p bedankt voor jullie hulp ;)

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun