robotica

ah man, ik il wel een animatronica topic:)

da lijkt me nou echt vet mijn kamer vol met bewegende dieren en handen die uit deuur steken:)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Toegegeven dat de zoektochten naar de juiste 2-componenten kunststoffen, een goeie metaalhandelaar of de laatste resultaten van battlebots niet direct op CO thuishoort.

Maar wat Madthijs (leuk gevonden trouwens... :-))zegt mbt het accent in de electronica vind ik zeker wel thuis horen op dit forum.
Warmtesensoren, afstandmeters, servo's PIC aansturingen etc. zijn daar goede voorbeelden van.

Voor wat de lege rubriek betreft; die kan volgens mij al gevuld worden met relevante vragen tot 2 maanden geleden.
volgens mij kunnen de Modder eters schuiven.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 21 december 2005 21:25:06 schreef Fantomaz:
zegt mbt het accent in de electronica vind ik zeker wel thuis horen op dit forum.

daarom zullen we ook de regels duidelijk maken voor we beginnen met een dergelijke sectie :)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Zolang er maar duidelijke regels komen heb ik er eerlijkgezegt ook geen problemen mee. Maar dan hoeft het niet perse alleen over robots te gaan.

Op 20 december 2005 18:10:54 schreef Jeroen Boere:
sorry voor het niet eerder reageren.

maar er volgt snel (enkele dagen) een antwoord.

Er was toch al gezegt dat die er kwam?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/26775/2

Misschien wist alleen Jonathan het nog maar. :P

ik zie dat het hier over robotica sectie gaat is wel o zo handig

Op 22 december 2005 13:18:52 schreef Bertrix:
[...]

Er was toch al gezegt dat die er kwam?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/26775/2

ja, maar in welke vorm was nog niet duidelijk.
en we moeten meteen een paar dingen bekijken (andere zaken die het forum aan gaan)
en in die context zou het wel eens zo kunnen zijn dat het anders uitpakt dan toen jonathan dat antwoord gaf.

jullie zullen snel wat veranderingen zien.

we zitten zeker niet stil ;)

IF you can't convince them, then confuse them!

We zijn benieuwd ;) :)

Verder maken de secties mij in de praktijk niets uit, bekijk eigenlijk alleen in welke sectie een topic op de "laatste discussies"-pagina staat als dat uit de titel niet direct blijkt.

Maar vind het wel heel belangrijk dat CO in de eerste plaats een elektronicaforum blijft.

Alle robot-gerelateerde topics passen wat elektronica betreft prima in de huidige categorieen.

Met de juiste verwijzingen op internet kun je een heel nieuw slag electronici aanboren (die met robotica-affiniteit) en daardoor je frequent reader aantallen zien steigen. >:)
Hetgeen je weer kunt gebruiken om je reclametarieven weer aan te passen of zelfs nieuwe adverteerders te trekken voor robotica onderdelen ;-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)