Aanpassen laadvolgorde site

Hallo,

Ik merkte net op dat het javascriptje van het menu dat bovenaanstaat geladen wordt na de banners... Is het niet mogelijk dat te laten laden voor de banners en google analytics?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Goed idee E'=0 Aedolon. En eik zouden ze die google analytics ook wel mogen dumpen,..

Servertijd is 88.64ms, pagina duur soms halve minuut.

Maar het blijft gratis ( afgezien van de balpennen :D ).

nee een degelijke virusscanner en reclame is verleden tijd.

Alleen mag

Het Circuits Online Team wenst je een prettige kerst en een gelukkig 2006!

wel aangepast worden

Life is waiting!

Op 3 januari 2006 08:49:29 schreef mts plus:
Alleen mag
[...]

wel aangepast worden

Dat hoort er gewoon bij en aan laadtijd zul je er ook nie veel van merken.

*kick* Nu is er wel een moderator aanwezig hoop ik.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 3 januari 2006 17:57:49 schreef Evilest Aedolon:
*kick* Nu is er wel een moderator aanwezig hoop ik.

ja, gister en eergister ook al.

kan aangepast worden.
Ik hoop voor je dat Jeroen V. het ook leest.

IF you can't convince them, then confuse them!
Jeroen

Moderator

Ik zal morgen kijken wat ik kan doen. Het JavaScript-bestand dat van de site van Google Analytics wordt geladen, wil ik zelf op de server zetten, wellicht dat dat ook iets scheelt. Anders moet Analytics maar weg, maar dat zou wel zonde zijn.

Ja, dat is ook makkelijker maar ik bedoel vooral het menu-script, als je snel naar je gegevens wil gaan om te zien in welke posts er reply is (waar je zelf in geschreven hebt)

Is het ook mogelijk om in het status dingetje je nickname als een link te maken naar /my?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Jeroen

Moderator

Je kunt op 'Status' klikken, dat is een link naar /my.

Oops, nog niet gemerkt. Maar dan is het nog steeds vervelend voor 'zoeken' als je 5s moet wachten

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Jeroen

Moderator

Het menu wordt nu als eerste gegenereerd. Verder heb ik nog iets aan de banners aangepast zodat die ook sneller zouden moeten laden :).

Op 4 januari 2006 23:01:28 schreef Jeroen:
Het menu wordt nu als eerste gegenereerd. Verder heb ik nog iets aan de banners aangepast zodat die ook sneller zouden moeten laden :).

Ik merk het!

Ik dank u namens de rest van de users. En mezelf.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Henry S.

Moderator

Op 4 januari 2006 23:01:28 schreef Jeroen:
Het menu wordt nu als eerste gegenereerd. Verder heb ik nog iets aan de banners aangepast zodat die ook sneller zouden moeten laden :).

Dat valt meteen op!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

En miss nog een kleinigheidje, zou de zoekmachine miss aan het navigatie menu toegevoegd kunnen worden? ( Scheelt weer een x klikken :P ).

Op 5 januari 2006 23:25:55 schreef Mr GAmba:
En miss nog een kleinigheidje, zou de zoekmachine miss aan het navigatie menu toegevoegd kunnen worden? ( Scheelt weer een x klikken :P ).

Met één klik ben ik bij de zoekmachine; wil jij het telepatisch zonder klikken:P?

Woei! *heeft etsbak*