Bedankt!

Hierbij wil ik graag de heren moderators bedanken.

Zoals jullie allen waarschijnlijk nog kunnen herinneren was een van de eerste commerciele banners die op deze site kwamen een enquette van de elektuur. Ik had er ook maar eens op geklikt en het ding ingevuld.

Tot mijn zeer grote vreugde zag ik begin deze week een mailtje in m'n inbox dat ik de winnaar was van een externe harde schijf van 250GB (dit was de tweede prijs als ik me goed herinner).

Dus natuurlijk wil ik de moderators van harte bedanken want zonder hun had ik nooit van de enquette geweten :).

Henry S.

Moderator

Gefeliciteerd lucky bastard!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 5 januari 2006 16:56:52 schreef Bliksem:
Hierbij wil ik graag de heren moderators bedanken.

Zoals jullie allen waarschijnlijk nog kunnen herinneren was een van de eerste commerciele banners die op deze site kwamen een enquette van de elektuur. Ik had er ook maar eens op geklikt en het ding ingevuld.

Tot mijn zeer grote vreugde zag ik begin deze week een mailtje in m'n inbox dat ik de winnaar was van een externe harde schijf van 250GB (dit was de tweede prijs als ik me goed herinner).

Dus natuurlijk wil ik de moderators van harte bedanken want zonder hun had ik nooit van de enquette geweten :).

Was dat dezelfde als die van die ipod?
dan heb ik niks gewonnen:P

hehe proficiat !

euhm als je hen niet echt nodig hebt, ikke kandidaad :+

free_electron

Silicon Member

Jeehaw. en daar zit minstens 1 chip in die hier gedesigned is. jippie ik kan weer eten ...

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Zijn de banners toch nog ergens goed voor :)

Gelukzak!

Zow! gefeliciteerd! :) (klikkend op alle banners)

Hugo Welther

Moderator

Namens het CO-team. Gefeliciteerd!

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Feli!
Nu maar hopen dat het voor CO ook wat heeft opgebracht.