Vervolg van "De beste moderator" van EA

Dit topic is gesloten

Sorry, KT88, maar we gaan gewoon verder.
En als je dit topic ook op slot gooit, dat merken we dat vanzelf wel.
Dat zien we dan wel weer.

Als EA het recht heeft om een onzinnig topic te openen als "De beste moderator", dan vind ik dat ik het recht heb om daarop te reageren.
Ook al doe ik dat dan op mijn eigen manier en in mijn eigen bewoordingen.

Ik denk dat het goed is dat sommige dingen eens worden uitgesproken (ook op een electronica-forum) inplaats van doodgezwegen.

Ik heb namelijk sterk de indruk dat de reacties die EA soms post tot veel irritatie leiden (en dan druk ik me nog zwak uit).

Quoot
"EA EQU een jongen met een grote bek maar een lief klein hartje.
zow slecht issie nog niet... maar je moet het willen zien"

Dan moet 'ie dat wel eerst zelf laten zien, want wat we meestal zien is die grote bek van 'm.
En aan die grote bek (en de bijbehorende negatieve reacties) heb ik niks.
Ik vind het ook niet bepaald reclame voor CO dat hier een individu als EA rondspookt.
(ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er geen mods zijn die zich daar wat drukker over maken: je wilt toch dat je forum een goede naam heeft, of niet soms?)

Als iemand voor de 1e keer een topic op CO opent met een heel eenvoudige vraag (in de ogen van onze altijd "positieve" EA soms een domme vraag) en dan een zeer grof en negatief antwoord krijgt van onze "grote vriend", dan kan ik me voorstellen dat zo iemand denkt: "allemachtig, laat ik hier maar niet meer naartoe gaan, want ik krijg hier van die rare antwoorden".
En dat is niet bepaald reclame voor CO.
Het is dat CO een verzamelplaats is voor electronica-bobbyisten, maar als je zo'n houding in een bedrijf ten toon spreidt, dan kan je ogenblikkelijk vertrekken.
Dat wordt absoluut niet getolereerd.

Stel je eens voor:
Klant: "Goedendag, meneer de verkoper, kunt u mij misschien vertellen of ..." (klant stelt eenvoudige vraag - vul zelf maar iets in)
EA: "Nee, natuurlijk niet, idioot, je kan toch zelf ook wel bedenken dat ..." (EA geeft onbeschoft antwoord)
Klant: "Nou, in dat geval ga ik wel ergens anders naartoe. Goedenmiddag!" (bedrijf raakt potentiele klant kwijt)
Bedrijfsleider tegen EA: "Daar is het gat van de deur! Wegwezen!"

Soms is het zinnig dat iemand eens duidelijk wordt gemaakt dat een positieve houding beter werkt dan een negatieve houding.
Ik denk dat EA zo iemand is die dat advies wel eens kan gebruiken.

Ik vind CO een uitstekend forum en ik zou het jammer vinden als potentiele members weggejaagd zouden worden door de veel te harde reacties van 1 persoon die regelmatig negatief reageert.
En ga me nu niet vertellen dat dat niet zo is: EA heeft al wel vaker commentaar gehad van de mods.

Aan de ene kant de reactie van EA zelf: "Dank u voor uw opbouwende kritiek." (oh, EA, wat ben je toch cooooooool :r )
En aan de andere kant meteen de verdediging door (waarschijnlijk) 1 van z'n vriendjes: "een jongen met een grote bek maar een lief klein hartje"

Misschien moet EA maar eens laten zien wie hij werkelijk is.
Want aan die grote bek heeft niemand iets, en aan dat kleine hartje ook niet als niemand het kan zien.
Misschien is hij in werkelijkheid wel een hardstikke aardig persoon, maar als hij dat niet toont, wat koop je er dan voor?

Het enige waar CO-gebruikers iedere weer mee te maken krijgen, is de harde buitenkant.
En eerlijk gezegd heb ik daar af en toe wel eens een beetje genoeg van.

Dat mag toch wel, KT88, of niet soms?
Ik heb overigens niks met EA persoonlijk "te verhapstukken", maar als hij ongestoord mag zeggen wat hij te zeggen heeft (ook al is dat dan soms negatief, onbeschoft, kort-door-de-bocht of whatever), dan mag ik dat toch zeker ook wel?

Sorry hoor, KT88, maar ik vind het wel een beetje slap van je, dat je het topic dicht gooit zodra de discussie eindelijk echt op gang komt.
Volgens mij waren er mensen die wel eens wilden weten hoe men erover denkt:
(quoot Jeroen Boere)
"@ Hugo, laat dit topic maar even open.
vind het wel goed om te weten wat men er van vind."

Vervolgens geef ik mijn mening en gaat het topic op slot.
Niet echt sterk.

Maar dat is logisch ...

Ik ben eens benieuwd wat de replies zijn.

Edit: typo

Zeg logic, heb je trouwens ooit al van het syndroom van Asperger gehoord?

En oppassen, tandenknarsen is niet zo goed voor je tandjes.

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op zaterdag 7 januari 2006 03:07:03

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Sine

Moderator

En dit is nou precies waarom het vorige topic op slot ging ...

Persoonlijke menings verschillen vechten jullie maar via een ander medium uit.

Dat hugo het nog wilde open houden lijkt me om wat meer site feedback te ontvangen. ( los van de beste moderator discussie als je het al zo mag noemen )

Wat je nu precies met dit topic wilt bereiken blijft me ( ook na 2x je post te hebben gelezen ) een raadsel

Op 7 januari 2006 03:04:38 schreef Sine:
Wat je nu precies met dit topic wilt bereiken blijft me ( ook na 2x je post te hebben gelezen ) een raadsel

Dat EA geband wordt:P?

Woei! *heeft etsbak*

Sine: "Dat hugo het nog wilde open houden lijkt me om wat meer site feedback te ontvangen"
Correctie:
Hugo gooide hem op slot.
Jeroen wilde hem open houden.

Wie bedoel je trouwens met "je" ? ("Wat je nu precies met dit topic wilt bereiken blijft me een raadsel" )

@EA: heb jij al eens gehoord van "what goes around, comes around" ?
Niet zo vreemd, hè, dat sommigen zo op jou reageren?

Maar dat is logisch ...
free_electron

Silicon Member

oeioei . de electronen lopen hier blijkbaar in tegengestelde richtingen.

De ene hanteert nu eenmal de conventionele stroom en de andere de electronicestroom. het belangrijkste is dat we allemaal met electronica bezig zijn.

en ja ik reageer ook wel eens bitsig als iemand voor de 535e keer een led op 220 wil zetten ( liefst een rode parallel met een witte en dan een 50 watt weerstand ervoor )

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
Sine

Moderator

Op 7 januari 2006 03:48:32 schreef logic:
Sine: "Dat hugo het nog wilde open houden lijkt me om wat meer site feedback te ontvangen"
Correctie:
Hugo gooide hem op slot.
Jeroen wilde hem open houden.

Wie bedoel je trouwens met "je" ? ("Wat je nu precies met dit topic wilt bereiken blijft me een raadsel" )

Sorry, Jeroen is dan blijkbaar geinteresseerd in wat feedback ( ik ben niet terug gaan lezen om te kijken wie het was )

Met je bedoel ik jou als topic starter, welke discussie wil je hier opgang slingeren, wat wil je bereiken ?

Dat je niet met EA door 1 deur kan is wel duidelijk, ( en dat was het in het vorige topic ook al ) maar welke boodschap hebben wij daar aan en wat verwacht je van ons ?
Dat we massaal een front anti EA gaan oprichten ?

Of is het meer een steek richting de moderatie omdat je nu de mond gesnoert wordt en je dat onterecht vind als je dat met EA's posts gaat vergelijken ?

Daarom de vraag, wat wil je hiermee bereiken !?

@ f_e: "ik reageer ook wel eens bitsig als iemand voor de 535e keer een led op 220 wil zetten"
Ja, maar jij reageert alleen zo na de 535e keer, en dan nog alleen als je een zeeeeeeeeer slechte bui hebt.
(we hebben allemaal wel eens een baaldag, dat mag toch ook?)

Maar er zijn ook figuren die per definitie zo reageren, behalve als ze (op de meest onvoorspelbare momenten) per ongeluk eens in een goede bui zijn.

Als EA zo de nadruk legt op karakter-eigenschappen ("Motivatie en doorzettingsvermogen zijn de 2 dingen waarmee je het maakt... (op intellectueel vlak that is)" ) (ter oppositie van IQ, neem ik aan), waarom is hij dan niet slim genoeg om te snappen dat er meer karakter-eigenschappen zijn dan alleen "motivatie" en "doorzettingsvermogen".

Wat hij hier op het forum af-en-toe aan antwoorden geeft, heeft niets te maken met "motivatie" en "doorzettingsvermogen", maar alles met een "totaal-gebrek-aan-inlevingsvermogen" en daaruit voortvloeiend "onbeschoft" en "grof" gedrag.

Meneer EA is niet zo slim om in te zien dat iemand anders (die, zoals jij het zegt "een led op 220 wil zetten" ) gewoon niet zo slim is of niet zoveel van het onderwerp afweet als EA zelf.
En dat op zo'n moment een vriendelijke benadering en een positievere houding tov de TS een beter resultaat oplevert dan de manier waarop EA meestal reageert.
Al was het maar dat een potentiele CO-bezoeker met die vriendelijkere houding van ons (degenen die antwoord geven) niet zo snel wordt weggejaagd.

Maar meneer EA denkt niet aan CO (zoals ik al zei, een "totaal-gebrek-aan-inlevingsvermogen" ), maar alleen aan zichzelf.
Hij reageert zoals hij dat wil, en of dat CO wellicht bezoekers kost, dat interesseert hem niet.
Hij wekt althans niet de indruk dat het hem iets interesseert.

Ik vind dat zeer dom en behoorlijk egoistisch.

Maar misschien ben ik wel de enige die dat vindt.
Of misschien zijn er wel meer die dat vinden, maar die het niet zo duidelijk en uitgesproken durven te zeggen.
Ik zeg het wel.

@ sine: ik vind het idd vreemd om te merken dat sommige mensen de meest groffe opmerkingen kunnen maken omdat "ze nu eenmaal zo zijn" (de slechtste smoes die ik ooit gehoord heb, trouwens), en dat anderen niet gewoon hun zegje kunnen doen omdat dan meteen het topic wordt gesloten.
Dat vind ik niet echt logisch, jij wel?

Bovendien: als EA zo afgeeft op z'n "doorzettingsvermogen", laat 'ie dan eens wat beter z'n best doen om af-en-toe wat vriendelijker te reageren.
Met zijn "doorzettingsvermogen" moet dat toch een eitje zijn? :-) :-) :-)

Maar dat is logisch ...
Sine

Moderator

Tjah, daar heb je meteen twee punten te pakken ...

1.

Wat in iedergeval NERGENS, op geen enkele internet community gewaardeerd wordt is direct op de man spelen,
Of met je vinger naar iemand wijzen en zeggen, "jamaar en hij dan !?"

Not-done, behalve misschien door een mod/admin, en al helemaal niet als jullie over en weer met modder gaan gooien, daar bereik je niks mee.
En ik denk dat je daar ook het sloptje op het vorige topic aan te danken hebt.

2.

Hoe ga je om met een zoveelste (nieuwe ?) user die voor de 3643e keer vraagt hoe hij in s'hemelsnaam een led moet aansluiten op zijn scooter accu.

Als ik het mag zeggen kijk ff rond trek je plan slot er op, anders vervuilt het hele forum en hebben komen we om in dit soort vragen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd bereid iemand te helpen en er mag ook best een geintje gemaakt worden ( graag zelfs ) maar er zijn grenzen. Dingen die je met ( minder dan ) vijf minuten googelen zelf kunt oplossen mogen van mij onheroepelijk op slot.

Om de analogie met Tnet nog maar eens te nemen, daar was het in den beginne ook vrijheid blijheid, maar op een gegeven moment hou je dat gewoon niet meer.
Er komen steeds meer users bij die als er niks gebeurt steeds weer de zefde vraag stellen, dat wordt een puinzooi.

En ja dat vergt extra tijd en inzet vanuit de mod/admin kant.

-edit -

Ik ga naar bed, misschien geen gek idee om deze open te laten, het kon best eens een interessante discussie worden.

"direct op de man spelen" en "met je vinger naar iemand wijzen"
Als dat niet mag, hoe kun je dan iets over iemand zeggen als je het ergens niet mee eens bent?
Als een moderator een topic op slot gooit (en dan bedoel ik niet perse het vorige topic, maar gewoon in het algemeen) en je bent het daar niet mee eens, hoe moet je dat dan duidelijk maken als je hem daar niet direct op mag aanspreken?
Ik vind: zeg het maar gewoon wel, dan is de situatie (en je mening) duidelijk.
Al dat achterbakse er-omheen-gedraai (pas op jongens, vooral geen namen noemen) vind ik iets voor politici.
Ik ben geen politicus, ik zeg gewoon wat ik ervan vind.

"Hoe ga je om met een zoveelste (nieuwe ?) user die voor de 3643e keer vraagt hoe hij in s'hemelsnaam een led moet aansluiten op zijn scooter accu."
Gewoon, normaal, dwz. beleefd, want voor hem is het een hele serieuze vraag.

"Als ik het mag zeggen kijk ff rond trek je plan slot er op, anders vervuilt het hele forum en hebben komen we om in dit soort vragen"
Mee eens, maar een slotje erop kan toch ook op een normale manier?
Sterker nog, heb jij hier al eens een slotje op een topic gezien op een onbeschofte manier?
Ik niet. (ook al ben je het er soms niet mee eens dat er een slotje op komt)
Maar moderators die een slotje plaatsen, doen dat toch niet met onbehoorlijk taalgebruik?
Is ook nergens voor nodig.

"er mag ook best een geintje gemaakt worden ( graag zelfs )"
Jazeker, helemaal mee eens.
Geintje, zeg je?
Waarom denk je dat ik die topics van Gerhard zo mooi vond?
Lachen man!

"maar er zijn grenzen"
Ja, dat vind ik dus ook. (hoewel we nu waarschijnlijk iets anders bedoelen ;-) )

"Er komen steeds meer users bij die als er niks gebeurt steeds weer de zefde vraag stellen"
Dat voorkom je toch niet.
Er zullen altijd nieuwe users bijkomen met vragen die jij al 100 keer hebt gehoord.
Maar voor die nieuwe user is het een nieuwe vraag (want hij stelt 'm voor de 1e keer), omdat hij nog maar net met electronica bezig is.

"dat wordt een puinzooi"
Hoezo?
Als jij die vraag al voor de zoveelste keer leest, dan weet je toch op een gegeven moment wel waar de antwoorden te vinden zijn?
Vertel dat gewoon tegen de TS (op een normale manier!), en dan is er niks aan de hand.

Als er bv. een vraag komt over een timer van een PIC, dan kijk ik even in de datasheet van die PIC en vertel ik de TS waar hij ongeveer moet zoeken (bv. pagina-nummer).
Zo'n datasheet is een hele lap tekst.
Als je dat allemaal door moet lezen terwijl je vorige week net je 1e PIC gekocht hebt en van toeten-nog-blazen weet, dan zie je soms door de bomen het bos niet meer. (ook al staat het er allemaal wel in)
Op zo'n moment is het toch fijn als iemand je alleen maar het juiste pagina-nummer geeft, zodat je verder kan?
Inplaats van dat je wordt afgeblaft en uitgemaakt voor weet-ik-veel-wat, omdat je nog niet zoveel ervaring met PIC's hebt.

Maar ja, dat is wat ik bedoel met inlevingsvermogen.
Sommige mensen vergeten na verloop van tijd dat er ooit een tijd was waarin het voor henzelf ook allemaal nieuw was.
Als je snapt wat ik bedoel ...

Reageer gewoon normaal, dan is er niks aan de hand.

Maar dat is logisch ...

logic \o/
Op nedlinux hebben we dat ook gehad, teveel dezelfde vragen en dergelijke. Stoor je je daaraan, antwoord dan niet.
btw. stoor je je aan iemand, stel je die persoon eens voor je als hij dat typt, ik lig dan altijd dubbel ;-)

Op 7 januari 2006 08:33:50 schreef Termelator:
stel je die persoon eens voor je als hij dat typt, ik lig dan altijd dubbel ;-)

Idd hahaha ik was me net logic aan het voorstellen :)
ik kan even niet meer bij.

Ga je roes uitslapen na een avondje drinken en kom aub niet op een forum liggen zeiken.
Zie ge u al doen, damn dit vind ik echt zielig sorry.
Als ge u mening niet durft zeggen zonder die extra promilles, zeg ze dan niet..

[Bericht gewijzigd door Slotje op zaterdag 7 januari 2006 09:38:18

Slotje ?

Zal ik ook maar even reageren.
Ik kan een hele lap teks neer typen, maar ik begin maar met te zeggen dat ik het helemaal met Logic eens ben.

In mijn hoofd broeid er nu van alles, maar om het nu precies onder woorden te brengen...
Komt mischien nog.

@ Logic: Het moest een keer gezegt worden.
Jij gaat ons erin voor, maar ik sta er in ieder geval achter.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Jongens, dit is een goed forum en een zeikbeurt op z`n tijd is niet een probleem. Maar het is zo aanvallend dat je direct geen zin meer hebt om te andwoorden in je eigen topic.

Wat betreft de actie van logic... Wij allemaal wisten de mening van de andere gebruikers op het forum. Maar om dit zo openbaar erop te pleuren. Ik heb een andere voorkeur...

Wat betreft EA... Er zijn mensen die net beginnen met elektronica en dan begin je meteen te zeiken dat je het op google kan opzoeken of wel op een andere manier kan doen. Dat is dan ook wel zo, maar je moet ergens heen met je vragen! Je bent niets voor niets een beginner.
Ik las trouwens ergens dat je niet graag een discussie verliest. Begin er dan geen!

Ik heb alweer veel te veel getypt :P Ik sluit mij wel aan bij Logic. Ik hoop dat de mods wel wat doen met die 2 topics...

Ik vind EA soms ook erg bot maar ik lees wel altijd met plezier naar zijn uitwerkingen e.d.

Ik hoop dat de mods wel wat doen met die 2 topics...

Wat hoop je dan? Dat ze EA bannen?

Druk- en typfouten voorbehouden.

Op 7 januari 2006 11:13:01 schreef Zoefje:
Ik vind EA soms ook erg bot maar ik lees wel altijd met plezier naar zijn uitwerkingen e.d.

[...]

Wat hoop je dan? Dat ze EA bannen?

Je vind het dan wel leuk, maar als je zelf de klos bent :P

Bannen... nee, natuurlijk niet. Een kleine waarschuwing dat hij zich even wat minder moet laten gaan :P Met verder geen gevolgen...

Je vind het dan wel leuk, maar als je zelf de klos bent

Ze stellen soms ook best vragen die je zelf heel eenvoudig kan oplossen met Google ofzo!

En wat wiskunde-vragen betreft..... Dan moet je dat er maar bij nemen dat hij zo bot doet, hij helpt je wel, enigzins.

Druk- en typfouten voorbehouden.

Daar ben ik het zeker mee eens...
Maar soms denk je ook van, hou eens op man.

Ik hou mij verder stil :P

De grote kunst van plezier op het internet is sommige dingen te negeren.. ;)

Ondertussen voel ik persoonlijk wel steeds meer voor het opheffen van deze gehele sectie, hij lokt veel te veel discussie uit die niet over electronica gaat.

Moderatiezaken kunnen via de mail, andere topics passen met wat goede wil best in de rest van de secties.

Als we een wat serieuzer (electronica-) forum worden komt er vanzelf minder "rommel", ieder forum krijgt de users en vragen die het verdient.

Op 7 januari 2006 11:13:01 schreef Zoefje:
Wat hoop je dan? Dat ze EA bannen?

Ik vrees dat EA bannen alleen maar een averechts effect zal hebben... dan wordt zijn nieuwe account alleen maar nóg eviler. (Aedolon => Evil Aedolon => Evilest Aedolon => ?)

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat dit onderwerp eindelijk op tafel komt.Ik vond het ook bijzonder jammer dat het topic van pia laatst met de titel "slotje?" ofzo op slot ging.

Ik moet wel zeggen dat ik vind dat dit niet alleen tegen EA gericht moet zijn. De reden dat hij er altijd uitspringt is dat hij al lang op dit forum ronddwaalt en regelmatig met dit soort antwoorden komt. Er zijn vele anderen hier die dat ook doen maar aangezien hij een bekendere naam is valt hij nu meer op, dat betekent niet dat deze dingen alleen voor hem gelden, ik vind dat ze evengoed voor andere mensen gelden. Daarnaast wil ik toch ook dat er iemand nog iets vriendelijks over EA zegt, wat ik dan ook maar meteen zal doen. Hij is dan misschien niet de geduldigste persoon, maar hij heeft mij al vele malen geholpen met problemen waar ik anders nooit uit zijn gekomen, vooral via MSN en hij zal je zolang je maar een beetje geduld met hem kan opbrengen altijd helpen met nuttige informatie.

Ik krijg inderdaad de indruk dat de mensen de laatste tijd nogal snel zijn met slechte reacties plaatsen. Gelukkig doet lang niet iedereen dat, er zijn nog genoeg members die je gewoon goed helpen met een probleem heb ik ook laatst weer ervaren toen ik zelf een vraag had.

Het is gewoon jammer dat er vaak bij een simpele vraag (ala weerstand + led) meteen een stuk of 5 reacties staat met "googl!" en "slotje!" en dat soort woorden. Ik probeer altijd een antwoord te geven en vermeld ook meteen VRIENDELIJK dat in de FAQ wordt vermeld dat je beter eerst kan zoeken om geen vragen te stellen die je makkelijker kunt vinden via google of de forum search.

Ik denk dat het gewoon een goed plan zou zijn als iedereen die zich erg stoort aan beginners met veelgestelde vragen gewoon die topics niet meer leest en al helemaal niet meer reageert. Ik vind het doodzonde dat er de laatste tijd regelmatig mensen zijn die na twee posts nooit meer terug willen komen vanwege de houding van sommige leden van dit forum. Daarmee bezorg je dit forum een, compleet onterecht, slechte naam.

Tenslotte heb ik nog een tip voor mensen die vrij bot kunnen reageren zoals EA. Behandel mensen altijd met respect. Collega's van m'n vader waren ooit zo snugger om de (buitenlandse) mensen die voor hun werkten de hele tijd te kleineren. Die mensen klommen op en die collega is daardoor nooit veel hoger kunnen komen. Houd mensen altijd te vriend, je weet nooit of je ze nog eens nodig hebt.

Is het vandaag nationale flame Evil Aedolon dag?

nou veel plezier dan maar ik sla ff een rondje over.

In de echte wereld kom je ook mensen tegen waarmee je minder makkkelijk door een deur kan. Het mooie van het internet is dat je zo iemand gewoon kan negeren. Je kan je er ook verschrikkelijk druk overmaken, de keuze is aan jezelf.

Verschillende karakters houden de boel interressant.

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence

logic, wat probeer je met deze actie te berijken?

Ik heb het even vluchtig doorgelezen, en het komt er op neer dat jij voor de mod's wilt beslissen dat EA een waarschuwing of zelfs een (tijdelijke) ban krijgt.

Als je er zo mee in zit kan je zelf ook nog overwegen om dit forum te verlaten. Dit forum (en internet) is openbaar, dus je zal met de medeforumgebruikers moet leven.

Logic, logic, een tekst interpreteren is ook moeilijk (misschien schrijf ik te wazig?). Waar schrijf ik dat ik motivatie en doorzettingsvermogen heb? Beide zijn niet zo goed bij mij hoor. Ik zeg alleen maar dat ik het belangrijk vind en dat is omdat toen ik ooit gemotiveerd was en doorzettingsvermogen had veel betere resultaten dan nu boekte.

En dan zijn er hier nog mensen zonder eigen mening die gewoon 'akkoord' gaan zonder verder iets. Dat is pas zielig, maarja pubers hebben nu eenmaal een grotere groepsgeest... Dan zou ik nog liever verkiezen om met logic in een groep te zitten, hij maakt het tenminste...'discussievol'.

Logic, je hebt nog niet geantwoord op de vraag of je weet wat het syndroom van Asperger inhoud?

En fry heeft ergens ook wel gelijk, ik vraag me af waarom je er je zo druk om maakt. Dat is helemaal niet goed voor je bloeddruk, je tanden etc... En voor je denkt 'Alsof het je iets kan schelen.' Nee, daar heb je dan gelijk, het kan me inderdaad niks schelen.
Net als in het dagelijkse leven zijn er in deze gevallen 2 soorten mensen: Mensen die de confrontatie uit de weg willen gaan en mensen waarvan het niet kan schelen of je een nachtje in de cel moet.
Welke ben jij?

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op zaterdag 7 januari 2006 13:21:10

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Dit topic is gesloten