[MOD]Aanstelling nieuwe mod's

nou, ik hoop dat de mod's onderling geen problemen krijgen (betekende bij een ander forum het einde) en k wens ze dan maar veel succes.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 8 februari 2006 09:14:16 schreef MGP:
oei, er zitten strenge tussen ;) :)

ik was al langer mod :D

Op 8 februari 2006 16:59:01 schreef Thomas:
spel- of typfout:

missen is menselijk, de foutjes zijn aangepast

[Bericht gewijzigd door Jonathan op woensdag 8 februari 2006 17:58:34

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Op 8 februari 2006 16:59:01 schreef Thomas:
Jeroen Boere, wordt het niet eens tijd dat je je dt-regels leert?

Moed jeroen , ik was al ruim over 65 ( ben nu 70)toen ik die opmerkingen over d , t of dt eindelijk beu werd , een spraakkunst boekje kocht en die regels eindelijk beginnen leren ben . er is dus nog hoop .
Als ik nu nog minder fouten maak met ei en ij en beter leer rekenen

Overigens felicitaties aan alle nieuwbakken mods .

Mon

[Bericht gewijzigd door Jonathan op woensdag 8 februari 2006 18:40:14

Nieuwe Mods, gefeliciteerd allen :) Wederom een goede keuze naar mijn mening.

Ik vind CO sinds dat ik het ontekt heb een erg prettig forum en het lijkt er op dat de goede trends voortgezet worden. Ga zo door!

KT88

Overleden

Op 8 februari 2006 02:20:56 schreef beertje_01:
mod zijn op een forum is zoiets als een vergiftigd geschenk. ik heb dat een keer gedaan en nooit niet meer. je wordt door de leden langs alle kanten bekeken want "een mod mag niks fout doen volgens de regels" dus je zit altijd op je woorden te letten etc...... als gebruiker kan je gewoon een keer op de vingers getikt worden als mod krijg je direct een nest zagers aan je kop.

Vreemd is dat, nooit last van gehad... >:-)

Op 8 februari 2006 15:36:14 schreef free_electron:
aan mijzelf (en anderen ): damned, weer vier namen om toe te voegen aan de 'do not p...-off' lijst ...

Hee, hoe kan het dat ik daar nooit op stond dan? http://zelfbouwaudio.nl/forum/images/smiles/icon_eek.gif

Aan KIF, Aart, Henry en GJ_ : veel succes, plezier en vooral tijd toegewenst!
Zalig, krijg ik tenminste weer de tijd om diepgravende audioposts te maken :-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 8 februari 2006 19:08:06 schreef KT88:
[...]
Vreemd is dat, nooit last van gehad... >:-)[...]

Wacht nog maar, we pakken je nog... >:-) ;)

Gefeliciteerd jongens! Veel modse :D

Enfin het is simpel een naam in rode letters is een moderator.
Waarom er zoveel nodig zijn is mij ook een raadsel.
Maar in de grond (au fond ben ik er nog niet in)heb ik er geen "moer" mee te maken .
Ik leer ondertussen nederlandse woorden gebruiken.
Is zoals in Belgie met de flitspalen we zullen moeten uit kijken wat we schrijven.Met mij zul je geen last hebben ben altijd voorkomend en beleefd.

Succes gewenst allemaal .

Ward

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening
KT88

Overleden

Op 8 februari 2006 19:36:09 schreef Wardje:
Enfin het is simpel een naam in rode letters is een moderator.
Waarom er zoveel nodig zijn is mij ook een raadsel.

Omdat moderatoren op CO dit in hun vrije tijd doen, en ze niet altijd de tijd kunnen vrijmaken om op het forum actief te zijn.
Met meerdere mods wordt die last dus wat verdeeld.

Met mij zul je geen last hebben ben altijd voorkomend en beleefd.

Alleen tegen Belgen toch? >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
KT88

Overleden

Op 8 februari 2006 20:35:42 schreef Jonathan:
[...]
problems met belgjes :7

Neuh, maar Wardje heeft soms een iets te kort lontje als het om Nederlanders gaat.
Met name bepaalde hazen vormen een probleem geloof ik.... >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 8 februari 2006 20:38:26 schreef KT88:
[...]
Neuh, maar Wardje heeft soms een iets te kort lontje als het om Nederlanders gaat.
Met name bepaalde hazen vormen een probleem geloof ik.... >:-)

Het is niet altijd zo kwaad bedoeld zal er in het vervolg een :) achter zetten,als het om een kwinkslag gaat.
Je kent toch de verschillen in mentaliteit tussen belgen en nederlanders,waarmee ik hoegenaamd niet bedoel dat de ene of de andere beter of slimmer is.
Ik steek hier op dit forum ook dingen op en die komen zeker niet altijd van belgen.En er staan veel zaken op (vooral in de andere specialiteiten )waar ik niks van af weet.

Mvg
Ward

[Bericht gewijzigd door Wardje op woensdag 8 februari 2006 21:26:45

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening

Op 8 februari 2006 18:13:29 schreef Mon1935:
[...]

Moed jeroen , ik was al ruim over 65 ( ben nu 70)toen ik die opmerkingen over d , t of dt eindelijk beu werd , een spraakkunst boekje kocht en die regels eindelijk beginnen leren ben . er is dus nog hoop .
Als ik nu nog minder fouten maak met ei en ij en beter leer rekenen Mon

bleeeh, d's en t's en dt's. iedereen begrijpt toch wat je bedoeld? volgensmij proberen die geleerden gewoon iedere keer een nieuwe vorm van het groene boekje te verkopen... :P
en over het verschil tussen Nederlanders en Belgen brand(t?) ik mijn vingers liever niet (doe ik toch al genoeg aan mijn soldeerbout ;) )

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 8 februari 2006 16:59:01 schreef Thomas:
Jeroen Boere, wordt het niet eens tijd dat je je dt-regels leert?
[...]
Ook nog een spel- of typfout:
[...]

bibber, en nu ga ik er wel op letten wil je zeggen? neuh, denk het niet. Dit is een elektro forum, en geen taalpuristen forum.

en die tweede "fout" ik weet niet waar je die vandaan haalDT maar ik vinDT die niet ;)

maarja, ook jij moet altijd zeuren he :)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op donderdag 9 februari 2006 01:26:47

IF you can't convince them, then confuse them!
Henry S.

Moderator

Nou bedankt, zal m'n best doen.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
free_electron

Silicon Member

ik stel voor om problemen met de taalpuristen te vemijden dat we vanaf nu elk werkwoord wat eindigdt met een d, t, of dt schrijven met dt achteraan.
de puristen kunnen dan zelf de letter doorschrappen die niet past, als dat nodig mocht blijken.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Dat heeft weinig met taal-purisme te maken maar meer met je eigen identiteit.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

vintdtd ik ook
Gewoon lekker veel d's en t's eraan hangen als je geen zin hebt om na te denken / op te zoeken:D.

Woei! *heeft etsbak*

Ja, ben ik ook voor! Gefeliciteerdt he!

Lucky Luke

Golden Member

gefeliciteerdt, veel plezier!

hehehe eindelijk echtd vrijuitd offtopic :)
dadt dt gedtoe, zedt ze gewoon beidten overal! :D

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op donderdag 9 februari 2006 19:16:56

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 9 februari 2006 19:15:36 schreef Lucky luke:
gefeliciteerdt, veel plezier!

hehehe eindelijk echtd vrijuitd offtopic :)
dadt dt gedtoe, zedt ze gewoon beidten overal! :D

Idtdt, leesdt alleen een beedtje klodte...

-

[Bericht gewijzigd door ocmer op donderdag 9 februari 2006 19:56:04

Jongens Geteleviseerd he :D

* Mr GAmba ruikt jaloezie in Wim P.'s posts :P;)