RSS-feeds + naamverandering

naamverandering
electrick man --> -=[Camping Carl]=-
indien dit niet gaat met -=[...]=- mag het ook zonder zijn

rssfeeds naar site feedbacks verplaatst

[Bericht gewijzigd door Camping Carl op zondag 12 februari 2006 19:35:43

always look on the bright side of life
KT88

Overleden

Naamverandering doorgevoerd van Electric Man naar Camping Carl, zonder de MSN-toeters en bellen.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
always look on the bright side of life

KT88 wil U mijn Nickname Wardje niet wijzigen in Ward.
Ik kreeg vroeger om een of andere reden Ward niet ingevoerd.Mijn vrouw vind me te oud om Wardje genoemd te worden.(wat doe je daaraan?)

PS: Ik moet dan toch inloggen met Ward en paswoord blijft gelijk toch?

Bedankt bij voorbaat

Ward

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening
Hugo Welther

Moderator

Ward is al bezet, dat gaat dus niet.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
KT88

Overleden

Op 14 februari 2006 21:34:57 schreef Wardje:
KT88 wil U mijn Nickname Wardje niet wijzigen in Ward.

Niet? :-)

Ik kreeg vroeger om een of andere reden Ward niet ingevoerd.Mijn vrouw vind me te oud om Wardje genoemd te worden.(wat doe je daaraan?)

Niets van aantrekken, mijn vrouw noemt me ook geen KT88 >:-)

PS: Ik moet dan toch inloggen met Ward en paswoord blijft gelijk toch?

Als u *wel* een verandering wilt naar Ward, dan moet u dat inderdaad invoeren, password blijft gelijk, daar kunnen wij niet aan.

- edit -
Ward is inderdaad bezet, wat dacht u van "The Real Ward"?
"Ward007"? " -=[WizARD]=- "?

Graag een naam naar keuze opgeven...........

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Bedankt zover en Eduard misschien ?Indien dit ook niet gaat laat maar zo.

Ward

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening
Henry S.

Moderator

Eduard is bezet, helaas, door een eendagsvlieg.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 14 februari 2006 23:17:35

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

is het geen idee om die eendagsvliegen te verwijderen? zoiets van: als je 90 dagen achter elkaar niet online bent (oid) krijg je een waarschuwingsmail, en dan kun jem heractiveren of wordt ie verwijderd?

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Is wellicht wel wat voor te zeggen. Maar als ik naar mijn eigen omstandigheden kijk (ben soms wel eens een paar maanden van huis), maak er dan een half jaar van.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Op 15 februari 2006 17:43:20 schreef muddy:
is het geen idee om die eendagsvliegen te verwijderen? zoiets van: als je 90 dagen achter elkaar niet online bent (oid) krijg je een waarschuwingsmail, en dan kun jem heractiveren of wordt ie verwijderd?

Weet iemand hier een elektronische schakeling voor soms?
Ietsje meer dan een gewone mepper.

Ward

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening

Op 14 februari 2006 23:15:34 schreef Henry S.:
Eduard is bezet, helaas, door een eendagsvlieg.

Laat maar zo bedankt .

Mvg
Ward

Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening

Plus als de average day count lager is als een bepaald niveau. Ik kan me voorstellen dat er soms wat lange vakanties mogelijk moeten zijn?

carpe cerevisi

dan een half jaar, weet ik wat... maar ik las hier laatst dat we al meer dan 10000 gebruikers hebben, nouw kan me niet voorstellen dat er meer dan 200 (oid) actief zijn op dit forum.

en evt kan in de waarschuwingsmail gevraagd worden van: wil je de account nog houden of kan hij weg.
En per gebruiker staat er toch van: lid sinds ...., als de mod's dat een beetje in de gaten houden... onee dan moet er toch een counter komen ja...:(

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.