Slotjes gedrag

Shiptronic

Overleden

Ik heb normaal niet veel problemen met een slotje maar dit is toch bizar

Stof explosie topic

Ik heb om 19:20 gepost en 20 min laterzit er al een slotje op zonder waarschuwing , terwijl mijn post wel degelijk een electro achter grond heeft.

kan het slotje niet toegepast worden op een forum lid? zodat deze niet meer posten kan?

nu kan niemand meer reageren op een normale vraag stelling in dat topic!

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik vond het een wat loos topic.

Heb niet het idee dat met dit slotje veel waardevolle ontopic informatie verloren is gegaan.

Shiptronic

Overleden

Jou mening

Ik vond dit een zeer belangrijk topic gezien uit het oogpunt van veiligheid.

Hier zie je duidelijk de gevolgen van onvoorzichtig hendelen!

en ik vind dit een van de belangrijkste aspecten als je met spanning /stoom werkt

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Dat is zo.

Maar de foto staat er, iemand had daar een flinke fout (niet doen dus etc.. ) gemaakt maar de TS lijkt verder geen specifiekere informatie te hebben of willen geven.

Als het topic vervolgens verzand in min of meer illegale zaken mag -ie van mij dicht.

[Bericht gewijzigd door Aart op zondag 19 februari 2006 20:44:17

klein is fijn

Moderator

Het was al eerder opgemerkt dat die foto niet klopt, en de TS had al eerder gezegt dat de foto wel klopt.

Stel het topic zou weer ontopic verdergaan (wat ik een bijzonder kleine kans gaf) dan zou het toch uiteindelijk uitlopen op een meningsverschil tussen jou en de TS, jij vind de verklaring nep, de TS vindt hem echt.

De reden waarom het topic geopent was (laten zien dat het gevaarlijk was om te werken onder spanning) zou dan alsnog ver te zoeken zijn. Die gedachte is overgens ondertussen duidelijk overgebracht op iedereen, het ging alleen nog maar over recepten voor rookbommen en salpeter.

Henry S.

Moderator

Idd, het topic ging ondertussen voor 0,0% over elektronica.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Inderdaad een erg off-topic-topic, slotje dan maar ;-)

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

Slotje was terecht elke on-topic reactie werd dierect omgezet in explosieve recepten.

Goed werk mod's

Shiptronic

Overleden

Nou dan kan deze ook op slot, gaat ook of topic, het gaat mij om het slotjes gedrag, niet over het bewuste topic

zonder waarschuwing slotje er op , normale poster's die iets hebben toe te voegen heeft aan het onderwerp word gestrafd

ik zie meer in foutte posters straffen.

is het niet hadiger om off topic posten te verwijderen?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
KT88

Overleden

Ship, het heeft niets met straffen te maken, het gaat erom dat deze site over electronica gaat.
Als een topic verzandt in chemie, het maken van de beste macaroni of hoe snel je Golfje van 0...100 gaat, dan komt er ook een slotje op.

Posts verwijderen gebeurt alleen als het dubbele zijn, er ongelooflijk in gevloekt wordt of er illegale zaken in staan.
Wat dat betreft zou er in het stof explosie topic inderdaad wel e.e.a. gesnoeid mogen worden ja.......

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Hoe meer mods hoe meer informatie verloren gaat. (wat niet erg is, als het off topic is)

[Bericht gewijzigd door Bertrix op zondag 19 februari 2006 21:36:01

Hum. Dat vind ik wel uiterst onvriendelijk en ongenuanceerd. Waarom zeg je zoiets ? [edit] Sorry, het was zonder de edit ook anders op te vatten..

Er mag best een boel hier op Co, als het leuk, vriendelijk en legaal blijft maar het houd ook ergens op.

We hebben het over 1 enkel topic.. Ik vind het allemaal wat overdreven.

[Bericht gewijzigd door Aart op zondag 19 februari 2006 21:39:50

Op 19 februari 2006 21:37:38 schreef Aart:
[edit] Sorry, het was zonder de edit ook anders op te vatten..

Dacht ik ook net aan. Maar recepten voor explosieven kunnen in de moderne wereld bijzonder nuttig zijn... :P

[Bericht gewijzigd door Bertrix op zondag 19 februari 2006 21:40:12

Onderwerp ging inderdaad de verkeerde kant op. Heb ik zeker mijn deel aan gehad.
Excuses voor diegenen die het onderwerp wat meer wilden uitdiepen.
Maar ik had ook al de indruk dat het meer en meer off topic ging. Wat kon je er nog meer over vertellen? Anders dan filosoferen waardoor het nu gekomen was of waardoor in ieder geval niet.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

@Betrix Het team is niet tegen een CO irc kanaal, echter ze steunen het niet omdat de informatie daar niet blijvend is zoals op het forum en dus niet nagezocht kan worden.

Dat is de reden dat het team niet achter CO-chat staat(of stond)

Op 19 februari 2006 22:09:24 schreef The Headhunter:
@Betrix Het team is niet tegen een CO irc kanaal, echter ze steunen het niet omdat de informatie daar niet blijvend is zoals op het forum en dus niet nagezocht kan worden.

Dat is de reden dat het team niet achter CO-chat staat(of stond)

Ooit van logs gehoord?

ga jij die doorzoeken dan?
Dit was gewoon de reden die ooit eens is gegeven in een topic .

Op 19 februari 2006 21:39:26 schreef Bertrix:
[...]Maar recepten voor explosieven kunnen in de moderne wereld bijzonder nuttig zijn... :P

>:)

Woei! *heeft etsbak*

Op 19 februari 2006 23:44:07 schreef Sine:
Dat blijft een (andere) vage discussie

Nee, das geen discussie.; Das n standpunt van iemand of meerdere iemanden die een site gebouwd hebben en daar mee doen wat ze zelf willen. Waar ze gelijk in hebben want de kracht van CO schuilt in het "nuttige info geven" en anders "slotje"! En ik persoonlijk vind dat oke! Lekker leerzaam. Ga naar www.msn.com voor gezelligheid zonder info!! ;-)