Kwaliteit van forum

Hallo Mods en CO'ers,

Na zo'n lange tijd met mijn hobbie bezig geweest te zijn en na het ontdekken en gebruiken van CO vind ik gewoon dat ik eens wat moet zeggen, een compliment is wel op zijn plaats hier.

CO is:
- Een prettig forum waar zo goed als iedereen netjes en serieus behandeld wordt.
- Goede moderatie. Het is een 'schoon' forum. Geen geneuzel, maar gewoon veel waardevolle topics.
- Vriendelijke, behulpzame community.

En dat alles is nog eens vrijwilligers werk ook. Echt top.

Als anderen nog wat toe te voegen hebben, ga je gang. Ik vind dat de positieve dingen ook wel eens gezegt mogen worden!

Idem...
En ik voel me nog steeds schuldig dat ik nog nix gedoneerd heb.
Komt spoedig...

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Ik vind de vergelijing van mijn vriendin/vrouw wel aardig: interessante discussies als bij de koffieautomaat op het werk. Houden zo!

carpe cerevisi

Geheel met magicBox eens.

Ik ben nog niet zolang aangesloten op dit forum en heb al tal van vragen gesteld die steeds snel en correct werden beantwoordt. (zonder schelden en zo ) Dit heb je op andere forums vaak niet.Dit maakt dat de topics overzichtelijk zijn zonder veel gezever.

Zo een forum maakt een mens blij :) en zet aan tot het posten van nieuwe topic's en antwoorden.

Doe zo verder CO

En weer ... iets bijgeleerd

klot wat magicbox zegt

en door CO leer je nog eens heel veel

Don't Blame Me, Blame Yourself..

Ik zou Kevin_ kunnen copyen en pasten maar ik doe het zo: Klasse Co!

Hier kun je vragen stellen en snel antwoord krijgen. En in het Nederlands. Veel fora zijn in het engels vandaag de dag.
Verder met alle geplaatste reacties hier eens.
Ga zo door!

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare