Slotje van ip forum?

Dit topic is gesloten

Op 9 maart 2006 17:43:43 schreef Rd12tf:
[...]

Maar een ander kan het misschien wel misbruiken ... Een rechter kan jou zien als medeplichtige van het vergrijp.

Een fm bug kun je ook gebruiken om te storen.

Henry S.

Moderator

En met een mes iemand vermoorden...

En zo kan je nog heel lang doorgaan...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
klein is fijn

Moderator

Op 9 maart 2006 18:11:33 schreef Bertrix:
Een fm bug kun je ook gebruiken om te storen.

De reden waarom ik die dicht heb gegooid is dezelfde die Rd12tf al aangaf, de orginele intentie is anders. Een jammer is alleen maar om te storen, met een FM-bug kan je nog een hoop andere dingen doen.

En Bertrix, zoveel te klagen, en toch nog steeds hier? Ik ga ook naar een andere supermarkt als ze niet hebben wat ik zoek hoor. ;)

Op 9 maart 2006 17:34:43 schreef Bertrix:
[...]

Dank u! Dus als ik op mijn gsm jammer data moduleer, dan is ie voor communicatie en mag het op co?

Dat zeg ik niet. Ik ben van mening dat als een jammer topic geblockt wordt, een FM bug topic ook geblockt moet worden. Beide zijn illegaal. Ook al is de intentie van gebruik anders.

Een meetzendertje bouwen ook om een radio afte regelen. Op het moment dat iemand vraagt hoe die er een antenne op aansluit om er muziek of communicatie mee te verzenden staat het FMbugje gelijk aan een Jammer. Het is namelijk niet alleen de omroepband waar je uitzend. Maar het nivo en de meetmiddelen van de meeste CO gebruikers, die deze bugs bouwen,zijn nu niet zo dat er van uitgegaan kan worden dat ze de navigatiebakens in de luchtvaart niet storen.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
GJ_

Moderator

Ik dacht dat dit over het slotje van bobbyb ging? Laten we gewoon wachten op KT88. Die heeft, terecht, zijn topic gesloten. Daar gaat het over en nergens anders over. Als het slotje eraf kan is het KT die dat beslist en niemand anders.

De rest is off topic geleuter waar bobbyb niet echt veel wijzer van wordt.

Op 9 maart 2006 17:37:46 schreef Bertrix:..das enkel maar irritant voor andere mensen.

Zo is het maar net!

Dank u!

Dit is volgen mij een van mijn langste topic's :D

Maar als ik in dat ip topic meer uit leg waarvoor het is, is het dan wel toegestaan?

Ik zou het jammer vinden als het niet mag aangezien er genoeg mensen zijn die mij kunnen helpen.

ff nog een vraagje hier (aangezien dit topic veel bekeken word en hij nog open is) wat moet je allemaal optellen bij de udp checksum??(of is dit spelen met vuur?)

en ff voor wat extra duidelijkhijd: NEE dit is een gooi je frustatie er maar uit topic!

Ik dank u

hallo

Op 9 maart 2006 18:29:58 schreef klein is fijn:
[...]
En Bertrix, zoveel te klagen, en toch nog steeds hier? Ik ga ook naar een andere supermarkt als ze niet hebben wat ik zoek hoor. ;)

Ben ook op veel andere fora actief(waar men op de meeste een gsm stoorzender nog wel toelaat, maar als je begint over het kraken van WEP in zo kort mogelijke tijd, tsja, 17sec was het record voor het dicht ging), wat me hier houdt is het feit dat het nl is, das wel leuk tussen al die engelse sites(niet dat engels lastig is, maar tis eens iets anders)

[Bericht gewijzigd door Bertrix op donderdag 9 maart 2006 19:30:21

Anoniem

Op 9 maart 2006 17:25:38 schreef Rd12tf:
Toevallig weet ik dat KT het niet zo heeft met embedded 'IP-based' apparaatjes. :)

Hè Katee? !!

;)

Een FM bug is primair bedoeld voor enige vorm van communicatie.
Een GSM jammer is primair bedoeld om een netwerk te verstoren.

Daar ben ik het niet mee eens.Wanneer jij niet wilt dat het GSM signaal dat ongevraagd je eigendom doorkruist
bruikbaar is op je eigen terrein, dan meen ik dat het als eigenaar je goed recht is dit signaal te jammen. Dit houdt echter in dat je dat storende signaal binnen de grenzen van je bezit moet houden en dat is niet altijd mogelijk.
een dergelijke handelswijze verstoort op geen enkele wijze het netwerk.
Ik vind, en dat is een persoonlijke visie, dat men op zijn eigen territorium gewoon alles doet waar men zin in heeft, op voorwaarde dat deze handelingen geen derden schaden of gevaar opleveren voor de buitenwereld.
Stroom aftakken van de grondkabel die over je terrein loopt vind ik niet kunnen, want dan steel je energie. Met een geweer schieten in veel gevallen ook niet omdat de kogels de domeingrenzen kunnen overschrijden.
Het afluisteren van een telefoonkabel die over je domein loopt kan ook niet, want dan schend je de privacy van anderen.
Maar als je een satellietkanaal decodeert voor eigen gebruik heeft niemand daar minder mee, en het signaal wordt ongevraagd binnen je bereik gebracht. Helemaal zuiver is dat laatste niet, maar het is van buitenaf niet vast te stellen en binnenshuis wordt je beschermd door de privacywet.

Dank u!

Dit is volgen mij een van mijn langste topic's

Maar als ik in dat ip topic meer uit leg waarvoor het is, is het dan wel toegestaan?

Als het over zelfbouw van hardware gaat wel. Doe dat voortaan liever gelijk :)

Ik zou het jammer vinden als het niet mag aangezien er genoeg mensen zijn die mij kunnen helpen.

Dat is zo, we weten met zijn allen onwaarschijnlijk veel over niet-elektronica zaken. Maar we zijn nu eenmaal een elektronicaforum. ;)

ff nog een vraagje hier (aangezien dit topic veel bekeken word en hij nog open is) wat moet je allemaal optellen bij de udp checksum??(of is dit spelen met vuur?)

Doe maar niet. Het is een uitnodiging om zich te onttrekken aan de beslissing van een Mod, dat is niet netjes.

Ik doe dit topic voor het moment om deze reden nu dicht, KT88 zal er zelf later ongetwijfelt op terugkomen.

Prettige avond allemaal. Een klein beetje geduld, het komt goed. :)

http://img358.imageshack.us/img358/6756/216735slotje6zx.gif ;)

KT88

Overleden

Toch nog maar even opengezet, aangezien er nogal wat onduidelijkheid is:

Op 9 maart 2006 19:24:45 schreef Bobbyb:
Maar als ik in dat ip topic meer uit leg waarvoor het is, is het dan wel toegestaan?

Uit je startpost begreep ik niet dat het hier om een hardware-gerelateerd onderwerp ging (PIC, AVR of iets dergelijks).

Als dat inderdaad het geval is, dan gooi ik hem weer open zodat je verder kan gaan met je project.

Op het eerste gezicht leek het op computergeneuzel (zoals Evilest Aedolon al opmerkte, heb ik daar weinig tot geen affiniteit mee), en dat hoort m.i. meer op tweakers ofzo thuis.

Enfin, deze gaat nu weer terug op slot en die andere staat nu weer open.

Mijn excuses!

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Dit topic is gesloten