Veiling CO Balpennen

Dit topic is gesloten

De enige echte CO balpen, waarvan er ca. 530 van bestaan.
Velen hebben hem al maar speciaal voor diegene die hem nog niet hebben hebben we er nog 15 ter beschikking gesteld. :)

http://www.uploadarchief.net/download.do?file=co_pen_ori.jpg

Waarom een veiling?
Omdat er maar 15 pennen zijn, meerdere mensen een pen willen en het oneerlijk zou zijn als ik aan 1 iemand 15 pennen zou verkopen zonder anderen een kans geef.

De regels:
Heel simpel jij wilt de pen, jij bied een bedrag, het bedrag moet minimaal 0,10 cent zijn, of een veelvoud hiervan.
Elk topic betreft 1 pen.

Alleen bieden, gelul tussendoor doe je maar in een ander topic, vragen kan je mij voor mailen.

of voor vragen in dit topic:
http://circuitsonline.shockmedia.nl/forum/view/message/387476#387476

Sluiting op zondag 19-03-2006 om 22.00 uur, wie het hoogste bod heeft wint. Je krijgt dan gegevens om te betalen en wij sturen de pen op.

Verzendkosten zijn nog niet meegerekend!

Onthoud goed, een bod is bindend!

Mods, zouden jullie onzinnige post kunnen verwijderen? Alvast bedankt

Omdat ze zo exclusief zijn, en jullie wat laat, en bovendien om de winst van CO nog meer te verhogen word het startbedrag verhoogd.

We beginnen:

1.00 euro

Let op: dit is nu het veilingtopic waar je op alle 15 pennen kunt bieden. Je biedt op één pen, diegenen met de 15 hoogste biedingen krijgen elk één pen.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 15 maart 2006 21:32:02

LED there be light

Heb wel belangstelling voor "pen 15".

Het komt de overzichtelijkheid echter niet ten goede nu er 15 verschillende posts zijn.

Op de email heb ik geen reactie gehad.

Weet niet wat gekwalificeerd wordt als "gelul" maar ik denk dat iemand die nog voor een pen komt, en om het even om welke reden dan ook aan de late kant is, dat die persoon alleen maar alsnog graag een pen wenst te kopen.
Misschien goed om je berichten iets te nuanceren want er kunnen ook (ernstige) omstandigheden zijn waarom iemand niet mee kon doen aan de actie.

SWSje

A long answer is not short!

SWS, waarom kan je niet wachten tot die topics wat minder zijn? Zo spoor je het alleen maar aan dat er 15 topics zijn.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Evelist,

Ik had zojuist mijn post geplaatst enkel bezien vanuit het gegeven dat ik alsnog wel graag een pen zou willen aanschaffen.

Ik kan me wel vinden in je gedachten gang omtrent de vele topics, en heb dan ook aangegeven dat tenminste de inhoud wel iets genuanceerder mocht zijn.

Dat het geld aan CO ten goede komt is op zich wel een goed gegeven.
Misschien had ik even moeten wachten, maar om nu alles weer weg te halen creeërt mijns inziens nog meer onoverzichtelijkheid.

Evelist, evenwel bedankt voor je aanvulling! :D

SWSje

A long answer is not short!
GJ_

Moderator

Nou, waar blijven jullie?

code:


ik bied
 ____    ____   ___  
|___ \  | ___| / _ \ 
  __) | |___ \| | | |
 / __/ _ ___) | |_| |
|_____(_)____/ \___/ 
                     

Nug nog een bod SWS. Ik heb er al 5, maar om de prijs wat op te drijven :) 2euro

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
Henry S.

Moderator

€2 was al geboden Marco. ;)

Ik bied €2,60

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Eh.. Is een samenvoeging van een aantal topics (net waren het er nog 15 nl.). En ik heb ze ook niet alle 15 gelezen, dus...

OK, we gaan hier verder... 2.70

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Ik sponsor mee...
5 euri

Er vanuitgaande dat het geld in de CO pot komt?

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op woensdag 15 maart 2006 20:57:25

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
GJ_

Moderator

Ik snap er helemaal niks van (blont?) krijgen de 15 hoogste bieders nu een pen of gaat het nu per pen?
nou ja, ik bied 6 euro.

-------edit--------------------
ah, da's al duidelijker

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 15 maart 2006 21:35:48

Jeroen

Moderator

Het gaat per pen, en de 15 hoogste bieders krijgen elk een pen. Ik zal het wat duidelijker in de TS zetten :).

help

Golden Member

Alleen de 15 hoogste bieders .. dus je kunt nu nog steeds 2.50 euro bieden .. Bij deze dus ..

--> 2.50 <--

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Haha, zak je altijd met de prijs? :)

Dat mag het zijn 15 pennen. Je kan op 15 pennen bieden.

LED there be light

Op 16 maart 2006 09:17:53 schreef joerideman:
Dat mag het zijn 15 pennen. Je kan op 15 pennen bieden.

Dus er zijn in totaal 15 pennen, voor de 15 hoogste bieders?
:D

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Henry S.

Moderator

Ja, dus je kan tussenbieden ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 16 maart 2006 19:23:55 schreef Henry S.:
Ja, dus je kan tussenbieden ;)

Kan wel, maar voor CO mag een iets hoger bedrag wel..Ik wou eigenlijk een keer doneren, maar op deze manier kan het ook ;)

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
GJ_

Moderator

een kickje.

Iedereen die na Rosmalen nog geld over heeft kan dat mooi besteden aan een van de laatste pennen.

En de veiling is gesloten!!!

GJ_ 2,50/6,00
Marco69 2.00/2,70
Henry S. 2.60
Fantomaz 5.00
Help 2.50
Sandertje 3.00

Dat zijn zoiezo 6 pennen, tenzij marco69 en GJ_ op 2 boden een pen willen.

Hoe het nu verder gaat komt later wel aan de orde.

Gelieve hier niet meer te posten, verder contact via de mail graag :D

LED there be light

Dit topic is gesloten