GoT

Dit topic is gesloten

Wat is GoT? iemand zegt dat ik vragen kan stellen op GoT.. ik heb er niet zo heel veer verstand van.

KT88

Overleden

GoT kan ook wel betekenen "God of Triodes", met name in de (Engelstalige) buizen nieuwsgroepen
Maar ik vermoed dat je dat niet bedoelt >:-)

Inderdaad is dat tweakers.net, een site met forum waar je met al je computer- en software gerelateerde vragen terechtkunt.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 22 maart 2006 22:15:09 schreef KT88:

Inderdaad is dat tweakers.net, een site met forum waar je met al je computer- en software gerelateerde vragen terechtkunt.

En voor electronica moet je gewoon echt op CO zijn, tenzij je je PC vol wilt hangen met Neon's en LED's :-P

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

ah ik snap het, gewoon op tweakers.net vragen. ook een forum, neem aan dat je er gratis een accountje kunt maken?!

ja maar niet met een @hotmail.com en ook geen @gmail.com

Op 23 maart 2006 08:15:09 schreef tolunay:
ja maar niet met een @hotmail.com en ook geen @gmail.com

en geen @msn.com ..

Op 23 maart 2006 08:15:09 schreef tolunay:
ja maar niet met een @hotmail.com en ook geen @gmail.com

niet @gmail.com? volgens mij wel :P

//edit:
afkorting staat voor Gathering of Tweakers ;).

[Bericht gewijzigd door pcnerd op donderdag 23 maart 2006 16:08:12

Take a parachute, and jump!
Henry S.

Moderator

Op 23 maart 2006 08:06:09 schreef soundmouse:
ah ik snap het, gewoon op tweakers.net vragen. ook een forum, neem aan dat je er gratis een accountje kunt maken?!

Ik zou eerst heel veel gaan lezen, beginnersvragen worden daar niet op prijs gesteld, zeker geen opzoekvraag die jij stelt.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

hm, ik heb al eventjes geocht op internet (wat ik wou is dus een webserver maken van een externe harde schijf op het netwerk) maar kan niet zo zeer genoeg vinden. als iemand weet waar dit toevallig wel kan of toevallig een site of linkjes heeft zou ik zel graag effen wille bekijken.

:D

Op 3 april 2006 08:38:01 schreef soundmouse:
hm, ik heb al eventjes geocht op internet (wat ik wou is dus een webserver maken van een externe harde schijf op het netwerk) maar kan niet zo zeer genoeg vinden. als iemand weet waar dit toevallig wel kan of toevallig een site of linkjes heeft zou ik zel graag effen wille bekijken.

:D

deze past niet echt thuis in lieve mods
ik vind trouwens de link niet echt met electro

meer iets voor tweakers dacht ik (zoals he zelf vroeg :))

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Dit topic is gesloten